Nurket11 Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Jeg fikk pos el test igår, men samboer var syk så har ikke fått lost denne pp jeg hadde el smerter igår så skjønner at det var igår. Spørsmål: han har sagt han skal klare ikveld men kjente på tappen nå og den er lukker.. Betyr det da at cellene ikke kommer inn??? At det er for sent
chamira Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Hei, Jeg er ikke så dreven enda, men jeg kan gi deg et svar jeg fikk tidligere. Når du får positiv EL-test så er det dagen før egget faktisk slipper. EL-testen er positiv i 24-36 timer før eggløsning. Så etter det kan egget overleve i 24 timer. Det vil vel egentlig si at det er i dag som er reell eggløsning:)
Mammapudding Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Har lest det samme som chamira sier, at el-testen er positiv før egget slipper, så da er det ikke for sent hvis dere får lagt inn aksjer i dag:)
Nurket11 Skrevet 15. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2011 Men problemet er at jeg hadde el smerter fra kl 16 igår tilnjeg la megv23.30...el test neg idag morges :/ Hadde ikke sex før ikveld kl 20...håp ute tror jeg. Åhhh 4uker til neste prøving. Lystvtil å sove i 4 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå