Gå til innhold

Har dere pakka fødebagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å få pakka den etterhvert slik at den er klar, har fødet før men husker ikke hva jeg pakka med, måtte uansett haste til sykehuset sist så bagen ble stående hjemme til alt var over.. Hva skal man pakke med seg egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke ennå, men burde vel strengt talt ha gjort det egentlig! Om 5 dager regnes jeg som fødeklar :-/

Skrevet

Og jo, denne gangen skal jeg ikke ta med sååå mye som jeg gjorde sist. Halvparten ble ikke brukt nemlig!

Tenkte å pakke med;

ammesingletter

varme sokker

slippers/tøfler (det savna jeg sist)

ammeinnlegg

joggebukser

store varme jakkegensere

truser XXXL ;)

"hentesett" til baby

mobillader og mobil

toalettsaker

sinksalve

pledd til baby

Skrevet

Jeg har pakket to kofferter denne gangen. Den lille inneholder kun de nødvendigste tingene som jeg trenger inne på føden. Et klesskift, toalettsaker, masasje utstyr, journal og kamera.

I den andre, den store kofferten har jeg alt jeg, far, toåringen eller babyen kan komme til å trenger på barsel. Den kan bare ligge i bilen til vi har kommet oss på barsel.

Kom frem til at det ble litt voldsomt med den store kofferten inne på føden, så da ble det to :)

Skrevet

Nei, har ikke gjort det ennå. Utsetter og utsetter det! Men kanskje i dag! Hehe. Synes mange tar med seg utrolig mye, jeg kommer nok til å begrense det. Skal være på barsel ca 5 dager (pga tvillinger) og det er ikke allverden man har bruk for. Hvis noe mot formodning skulle mangle et det ikke verre enn å få noen til å komme med det:) så jeg stresser ikke så veldig med denne fødebagen. :)

Skrevet

9 dager til termin i dag, tror jeg pakker den nå siden jeg lurer på om noe kanskje er på gang her i huset... :) spennende å se om det skjer noe, eller om det bare er lureri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...