Gå til innhold

Ennda en fødseleshistore :D (laaaangt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele startet med maserier lørdag 3 september på morgonen, og holdt på hele dagen. De roet seg noe ned på kveld og natt, men tok seg opp igjen neste morgen. Slik gikk ennda en dag, ikkje de verste smertene, men vonde nok. Terminen var 4 september.

Natt til tisdag 6 sept våknet eg av eg blei våt i sengen, og da eg reiste meg opp rant det nedover beina. Ikkje mye, men nok til at jeg trudde vannet var gått. Eg ringte føden, men siden riene ikkje var regelmessige nok så fikk eg være hjemme. De var nå mellom 5-8 minutters mellorom, og måtte puste meg gjennon alle. De fortsatte gjennom natten, og fikk ikkje sove noe som helst. Drog til avtalt jordmortime den 6 sept, med håp om å bli sendt til sykehus. Fikk beskjed om at hun sendte en henvisnig til sykehuset, og håpte de ville ta meg inn før helga!!

Senere på dagen ringte de fra føden, og ville har meg inn på sjekk grunnet at eg trudde vannet var gått då eg ringte om natten. Hadde 1 cm opning, og liten modning. Hadde ikkje sovet på to døgn, var utslitt og masse smerter. Riene var nå så sterke at eg nesten skrek under kvar rie. Eg blei lagt inn for å få noe å sove på, det hjalp lite, men fikk i det minste være på sykehuset.

Fikk ny undersøkelse neste dag, ingen forandring. Legen ville sette meg i gang, vannet hadde gått for halvannet døgn. Epiduralen funket lite, kun i begynnlesen og så forsvant effekten. Låg i 7 timer med rier, uten at eg hadde noe framgang. Vesla i magen tålte ikkje dryppet, men uten drypp hadde ikkje eg noen framgang.

Det endte med keisersnitt, og kvelden på onsdag 7 sept kom jenta mi til verden :)

Verdens nydeligeste jente som eg koser meg med kvar dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer med prinsessa! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...