Gå til innhold

Får vi rett i vår følelse, eller får storesøster sitt ønske oppfylt? ;)

Anbefalte innlegg

Jeg er så UTROLIG utålmodig og spent i forkant av ultralyden neste onsdag (21. sept). Er pr. idag 17+5, og har enda ikke vært på ultralyd... *Iiiik* Følelsen vår er på gutt, men storesøster ønsker seg VELDIG en lillesøster... ;) Er det noen som har lyst å se? Svigermor mener også det er to, ikke bare èn. Der håper jeg hun tar feil.. Skal gifte oss neste september, og jeg tror det kan bli travelt med bryllup og to små på 6 måneder.. ;p

Håper noen har lyst å se. Jeg lover hvertfall tilbakemelding etter ultralyden for den som har lyst å prøve! ;)

Mvh Leia81

Født 24.02.81

Fortsetter under...

Da føler du det samme som oss. Blir spennende! <3

Gleder meg sånn til ordinær UL neste onsdag, men blir samtidig nervøs når jeg leser om jenter som har funnet et dødt lite foster på ultralyden. Man vet jo liksom ingenting før denne sjekken, og den kommer ganske sent ut i svangerskapet.. :/ Nei, jeg håper du har rett i at det er ett (ikke to) lite menneske inni magen, og at den lille er frisk! <3 Storesøster kommer nok til å bli litt skuffa om det blir en bror, men det håper vi går over etterhvert. Tusen takk for svar SmurfeMamma! :)

Mvh Leia81

Gjør du? :) Ja, det blir spennende å se. Bare det ikke er to denne gangen. Er spådd tvillinger, men ikke før i neste runde. Håper jeg kan øve meg på en først! ;)

Jeg lover å gi dere tilbakemelding på onsdag. Fikk forresten høre et lite hjerte hos legen idag. Var innom en tur pga påbegynnende bekkenløsning, og fikk høre et hjerte samtidig. Var litt vanskelig å finne tak i, men morkaken ligger muligens foran. Ble veldig betrygget av å høre, og gleder meg bare enda mer til ultralyden nå! <3 Pappaen kanskje enda mer. Han har nemlig litt vanskelig for å skjønne at det faktisk ligger en liten en i magen min. Det er jo et mirakel på jord! ;)

Ønsker dere alle ei deilig helg! <3

Klem, Leia81

Hei, Hei! :)

Da kommer tilbakemeldingen... ;)

Det blir en GUTT! <3 Herregud, for en FANTASTISK følelse å se dette lille mirakelet i magen idag. Jeg kunne sett på skjermen i hele dag om jeg hadde fått lov... Mammahjertet vokste bare mer og mer for hvert sekund, og jeg er allerede hodestups forelsket i den lille! <3 Storesøster ble skuffet i ca 10 sekunder, og så begynte hun å fortelle hvor mye hun gledet seg til februar. Hun ønsker til og med å være med på fødselen, men det blir nok bare å komme på besøk når lillegutt har kommet ut... ;)

Tusen takk for at dere så på meg! <3 Håper deres dag er like bra som min! ;)

Stor klem, Leia81.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...