Maewin Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Hvordan lå landet for dere med små da de var rundt seks måneder, da? Vi var på kontroll i dag og på tross av litt treeeig vektøkning var legen veldig fornøyd med lillesnupp. Etter sjekken hos han dro vi til helsesøster der hun rullet rundt etter leken HS la ut for å se på hvordan hun bevegde seg. Stolt mamma da, ja! Slemme vekta viste 6000 gram i ett sekund før den gikk ned til 5995, så det er det som står på helsekortet, men jeg sier nå hun er seks kilo nå, gitt! 63 cm har hun også rukket å bli! Nå sitter jeg her og pakker litt vemodig ned 95% av alle 56-klærne. Vet det er ganske sent, men de har passet helt ok til nylig. Må nok kompensere med å dytte noen 68-klær ned i kommoden hennes, selv om hun sikkert svømmer i dem enda.. Ser bare på de små pysjene og tenker til meg selv at vi MÅ ha en liten til om noen år ja! Men ja, hvordan går det med deres små?
mastermind Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Han var 9270 og 71cm. 68/74 i klær... I største laget i følge hs, men ikke lubben og feit, bare god baby. Litt lår men ikke valker. Ruller, sitter spiser og sover
Ane Elise Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Nurket veide 9490gr og strekt seg hele 71cm da han var 6mnd gammel. Som Mastermind skrev lenger opp så var nurket heller ikke lubben eller feit, bare kraft god plugg. Vi brukte str. 80 klær på han da, siden bleie tar jo en del plass. Vekst kruven til denne karen gikk fra 3645gr da han var nyfødt til 9490 på 6mnd. Jeg syns ikke du skal tenker på om ungen din er tykk eller tynn, det viktigste er nå at babyen er frisk som en fisk
kjersti83 Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 68,5 cm og 8350 gram var hun. Bruker nå str 68-74. Avhengig av str på klærne. Hun sitter i korte perioder, ruller fra mage til rygg og motsatt. Har gjort dette en bra stund. Veeeldig glad i å hoppe i fanget. Nesten umulig å få henne til å sitte i ro:) Artig med aktiv unge da selv om mamma og pappe blir litt sliten i armene noen ganger...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå