Gå til innhold

:´( forlater dere for denne gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 09.09.11 var vi på ordinær UL og fant ut at vår lille Mattis ikke lengre var i live.. 18 + noen dager ble det lille gullet vårt. Helgen snudde opp ned på livet vårt. Det var en tung fødsel med mye komplikasjoner, og sorgen er stor over å ha mistet vår lille skatt.

Jeg ønsker dere alle lykke til videre og håper at jeg om ikke så alt for lenge kan være en del av dere igjen.

( tidligere nick var: Joy :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, noe så utrolig trist... Nå fikk jeg skikkelig klump i halsen. Håper dere holder ut og kommer dere videre.. Ord strekker ikke til, men ta vare på hverandre.

Klem

Skrevet

Så vanvittig trist...:( kan ikke forestille meg hva dere går gjennom nå.. Men jeg ønsker dere lykke til videre.

Stor klem fra

Skrevet

Gråter litt her nå selv om jeg ikke kjenner deg. Det var virkelig utrolig leit å høre.. Ta vare på hverandre, snakk om den lille engelen deres og ta tiden til hjelp. Kondolerer..

Klem

Skrevet

Så utrolig vondt å høre .. :( Hjerte mitt blør for dere. Ta vare på hverandre i denne tunge tiden framover. Mine tanker går til dere.

Skrevet

Så grusomt trist:( Vet ikke hva mer jeg kan si, men det var trist å lese..:(

Skrevet

Å nei =( Så kjempe trist å lese om... Finnes ikke ord!!! Kondolerer og ta vare på hverandre ;-) håper alt går som dere ønsker =)

Skrevet

Uff, dette er så vondt! :( Har selv vært der, så vet hva du gjennomgår. Dette vil ta lang tid for dere, men ta vare på hverandre i denne vanskelige tiden. Sorg går aldri over, men etter en stund går det litt bedre :)

Skrevet

Dette var utrolig trist å lese. Jeg vil bare ønske dere alt godt videre..

Skrevet

Nei, så leit :o(

Jeg har opplevd nøyaktig det samme som deg, oppdaget på ordinær UL at det ikke var noe liv der. Fryktelig..

Mange klemmer herfra!

Skrevet

Så ufattelig trist... Klarer ikke sette meg inn i den sorgen dere må føle nå.

Mange varme tanker til dere ♥

Skrevet

kunne ikke holde tårene når jg leste innlegeget ditt :(

mange kelmerrrrrrrrrr :(((

Skrevet

Dette var forferdelig trist for dere!! De er så ferdige på den alderen, alle fingre og tær.. Jeg er sikker på at Mattis var nydelig og perfekt! Håper dere har fått bilder og alle minner dere trenger til bearbeidelse av sorgen. Vil gjerne gi et lite tips om å lag et fint minnealbum med gode ord, ulbilde og bilder av han.. Det er fint å vise frem til søsken, og fint å bla i. Mattis blir aldri glemt!

Skrevet

Kjenner langt inn i hjertet mitt hvor vondt dette er, kondolerer.

Jeg fødte Petra etter 5 fullgåtte måneder. Jeg har lest ei bok som heter "Den Dobble Sorgen", som har hjulpet meg. Så valgte jeg å se henne, samt egen grav, brukte begravelsesbyrå og de laget en liten perm med bilder fra begravelsen.

Om dere har valgt begravelse vil jeg anbefale denne siden til dere:

http://www.lub.no/

Dere får nemlig dekt inntil 20 000 kr for begravelse, OM dere har valgt det. Begravelses byrået ordnet alt med nav, slik at jeg slapp å tenke på det. Man har fullstendig nok med den sorgen man står i.

Skrevet

ps.vet ikke om du har hørt om www.englesiden.com

Skrevet

Kondolerer så mye, tenker på dere og sorgen dere går gjennom... Ord er vanskelig å finne... "Klem"

Skrevet

Tusen takk for mange fine ord.. vi sørger men finner trøst i hverandre og jenta vår som er 2 år.

vi har valgt minnelund og har haft en minnestund for gullet vårt. Det ble en fin og verdig sermoni.

nå er det en uke siden, og føler tiden har stått stille, men bynner sakte og se små glimt og gleder ved hverdagens små begivenheter. Det gir meg håp om at livet en dag vil gå som før, men med en liten englebaby som ser ned på oss fra himmelen nå.

<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...