Gå til innhold

Smerter nederst i magen

Anbefalte innlegg

når jeg hoster/nyser. Skikkelig stikkende smerte nederst på høyre side nesten ved beinet. Hvis noen skjønner hva jeg mener? Er dette vanlig?

Er desverre blitt ganske forkjøla, så er jo ikke sjeldent jeg hoster eller nyser heller. Ikke alltid like ille smerte, men noen ganger her det nesten så jeg får tårer i øya.

Håper noen kan gi meg et fornuftig svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143578439-smerter-nederst-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei silje

det du beskriver lyder som ledbåndet til livmoren der gir seg det er helt vanligt at disse skal strekke seg i denne periode, det er også ofte en av bivirkningerne ved bekkenløsning, jeg har selv en fæl bekkenløsning og har merket de smell du beskriver i siderne i andre og nå 3 svangeskap, det er som regel når jeg ligger,vender meg i sengen hoster eller ler det varer ikke så lenge men gjør ekstremt vondt.

jeg vet ikke om det er det samme men det lyder likt.smerten kommer helt nederst imellom hoftebeinet og selve magen

Aner ikke hva dette er, men jeg kjenner meg igjen! Må lissom krype litt sammen hver gang jeg nyser, så gjør det mindre vondt. Det kjennes litt ut som kramper syns jeg og jeg tror ikke det er noe farlig! Skjønner at det er litt kjedelig når du er forkjølet! God bedring:)

Tusen takk for svar! Det gjorde kvelden min litt bedre :)

Var hos legen på mandag, men han hadde så dårlig tid at jeg knapt rakk å si hei før jeg var ute av døra igjen.

Får bare håpe forkjølesen går over snart, så jeg slipper den smerten så ofte. :)

Ah, godt å lese svar her! Jeg har lurt på akkurat det samme. Hvis jeg sitter fremoverbøyd og reiser meg opp kan det komme skikkelig smertestikk! Ikke sånn "voksende livmor stikking". Kan ikke huske å ha kjent det før, men høres logisk ut at det kan ha sammenheng med bekkenplager.. God bedring med forkjølelsen og håper stikkingen bedrer seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...