SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Var på UL i uke 19 og da sa legen at han kunne ikkje se tissemann. Var til Bergen på sjopping og skulle kjøpe noe barneklede. Jeg klarte ikkje og kjøpe ROSA klede. Har 4 gutter fra før og har den holdningen at jeg er guttemamma. Må barre ta det opp med jordmor om det er muligt å få ny UL og sjekke kjønn og ikkje minst storleiken på barnet. Mine barn har vert på 4100 til 4300 g. Føler meg rar eller er det andre som liter på UL og kjønn ?
Blinkimom Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Heisann Skjønner deg veldig godt, spesielt siden du har fire gutter fra før!! Jeg har en gutt fra før, og på UL sa JM at jeg venter jente. Jeg syntes det var helt "feil", ikke fordi jeg ikke vil ha ei jente, men fordi jeg er liksom guttemamma.. Spurte JM om hun var helt sikker, og da pekte hun og viste kjønnslepper osv... Det var så mange som sa til meg før UL, at "håper du får jente denne gangen da, så har du en av hver", og da ble jeg litt irritert. Kunne like godt tenke meg en gutt til, jeg, og følte liksom at jeg måtte forsvare meg.. Bestemte meg liksom før UL at jeg venta gutt Guttefølelsen sitter like sterkt her etter UL, så jeg har bestilt en ny neste uke, da er jeg 25 uker. Jeg har ikke klart å kjøpe noe rosa enda, nei, men jeg er helt sikker på at om neste UL viser jente, så blir jeg nok overbevist og kan starte shoppinga Søskenbarnet mitt fikk vite på UL at hun ventet jente nr tre, men ut kom en gutt
SNURF 5 GUTTER Skrevet 16. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2011 Snakket med Jordmoren i dag og ho skulle ordne ein UL vedr. kjønn og størelse på barnet. Men ho mente i 30 til 32 uker på veg. Så lenge og vente. Har hørt mangen historier om at det skulle bli gutt men jente kom og derfor er jeg skeptisk. Men føler jeg er totalt GUTTEMAMMA. Heldig som får svar i uke 25 og får handle inn litt )
Blinkimom Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Oj, det var lenge å vente da, ja, men skjønner det jo med tanke på å se størrelsen.. Synes det er lenge å vente til tirsdag, jeg Men det er jo veldig flott at JM ordner ny UL, så slipper du å betale for privat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå