Gå til innhold

Shit! Nå er jeg rimelig lei kjenner jeg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen prioriterer ALT annet enn familie.. Vi er godt voksne begge to, så man skulle tro at han skjønner hva familielivet dreier seg om, og hva som på en måte kreves av han, men neida!

 

Jobb til seint på kveld, ok, men kan være hyggelig å møte dattra si flere ganger enn bare i helgene. Fotball og øl hos kompis går foran familie - såklart. Dataspill går foran familie - skal jo bare spille noen runder, men blir sittende så seint at han ikke kan stå opp sammen med oss andre dagen etter.

 

Når jeg kun ser ham en time eller to hver kveld, og aldri ellers, kunne jeg egentlig tenkt meg en mann ekstra.. som jeg kan krype inn i armkroken til på disse kalde høstkvelder. Som jeg kan dele gleder og bekymringer med. En som vet hvor oppvaskmaskina er, og som husker å kjøpe grøt til jenta si når det er tomt (og ikke bare øl)..

 

Jeg er så forbanna lei av å bli nedprioritert hele tiden!! For mine behov blir visst dekt av husvask og bleieskifting... Å gud for et herlig SAMliv:))) F*** ta..

 

Hilsen sliten husmor, som nok en gang ble oversett fordi han hadde så veldig lyst til å se kampen... borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...