Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #1 Del Skrevet 14. september 2011 Det har seg sånn at vi krangler mye. mye konflikter og typen vil ikke ta imot hjelp. for å gjøre en lang historie kort: Har prøvd få han til å bli med på terapi men først sa han at han ikke sliter..og nå finner han på mye at han ikke rekker fra jobb til den timen osv..men herregud hvis vi skal få det bra så må han bare slutte tidligere men det nekter han. og da jeg sa ta vi skal til terapitme trudde han det dreide seg KUN om 1 time ikke flere.. går det virkelig ann å tenke sånn? jeg har prøvd sååå mye ,jeg føler meg som en slave jeg gjør alt hjemme og alt med skole møter ppt ja alt..han tar med seg guttungen på svømming og sykkeltur av og til men mange ganger må jeg mase. nå har han begynt trene og da tar han med seg gutten på svømming etter det. jeg gir han mine siste penger ,jeg kjøper kontantkort til han hvis han er tom for å være snill.lager alltid matpakke til han og setter på kaffe.. Men neida aldirg fornøyd. Hvorfor sier han da han elsker meg når han er sånn? i dag skulle jeg sende en mail ang en forsikring og senest i går spurte jeg han hva jeg skulle skrive ,han sa det og det..ja da gjorde jeg det. det er uansett jeg som styrer med mail økonomi osv her hjemme og han synes dt er greit men plutselig i kveld skrek han til meg at vi skulle jo skrive denne mailen sammen ..det var ingen avtale på det så det er sagt. så han bøle sååå sint og skrek til meg og sa jeg glemte skrive en ting og at det var uprofesjonelt av meg osv..begynte gråte jeg...jeg gjør alt for denne mannen men hva får jeg igjen... bare dritt jo. Han sier jeg har forandret meg .men det er han som har det. han var ikke sånn før. han var aldirg sint,agressiv,slem men nå er alt snudd. jeg sa til han at jeg forventer en unskyldning før kl 9 i morgen hvis ikke drar jeg på nav og da er han utav livet vårt for allitd. jeg syns ike jeg fortjener så mye dritt når jeg virkelig gjør absolutt alt. Jeg kjøper bursdagsgaver til han men har fader meg aldrig fått av han. en 1 gang en blomst. og vi har vært sammen 9 år snart 10. måtte bare få ut litt frustrasjon. sorry hvis det er noe skrivefeil osv... er bare så lei meg og oppgitt. takk for at du leste Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143577884-hva-ville-dere-gjortang-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #2 Del Skrevet 14. september 2011 Ikke lett dette:( Vet ikke hva jeg skal si. men en klem til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143577884-hva-ville-dere-gjortang-forhold/#findComment-143578056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #3 Del Skrevet 14. september 2011 høres ikke riktig ut. jeg og mannen har ikke kontant kort. har felles regning. vi deler på alt av penger. ikke fått gave av mannen. seriøst. er det mulig. man kjøper da gave til dama si. hvert fall om mann vil ha dama lengre. hadde mannen glemt min bursdag, så hadde jeg blitt sinna. her er det gave på bursdag, jul, og bryllupsdag. få han med i terapi. det høres ut som det trengs. jeg tvang mannen min. terapi eller skilsmisse. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143577884-hva-ville-dere-gjortang-forhold/#findComment-143578122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #4 Del Skrevet 14. september 2011 Har truet han men han trur ikke på mine trussler..har sagt at enten terapi eller er det over..han trur ikke på meg. han har kontantrkort fordi han selv vil det. jeg har abbonemang. så jeg kjøper påfyll fordi jeg er snill... jeg gjør ikke en flue fortred men får igjen så mye dritt.. hans foreldre drikker og han har ikke hatt en ok banrdom så dette setter spor det har andre sagt til meg men han vil ikke innse selv at han sliter. blir bare verre og verre dette.. han sier jeg har forandret meg men han har ikke jeg. han var snill.omsorgsfull nå er han sint,agressiv,utålmodig, huff... er bare så lei meg. vil ha dette til å funke men jeg har gjort alt jeg men det fgår ikke hi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143577884-hva-ville-dere-gjortang-forhold/#findComment-143578168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå