nr2epåvei Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Hvordan går det med dere damer? Flere som skal føde på SUS i løpet av de neste ukene? Klem
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Rekker opp håndå!! Kan ikkje aent enn å klaga, er vel det me pleie å sei her på vestlandet ) Har det egentlig veldig bra, kjenner meg det skal bli godt å komme i mål. Men nyter hver eneste dag som om det var den siste som ett barnsmor. Har termin om 12 dager, så det er ikke mange dager som gjenstår.
nr2epåvei Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2011 hehe, stemme det kult, eg har termin om 18 dager kansje me komme inn på likt det ikje e første gang på deg heller kos gammal e han du har? gutt eller jenta denne gang? Kjenne te den nertellingå, har ein liden sønn som og e med på den for tiå, spør kvar dag om han komme ut snart... hehe
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Hadde jo vært litt løye å møtt på noen BIM alkiser på sykehuset ja *flirer* Storebror e 3 år 3mnd å me vente ein lillebror. Så her e det gutteklubben grei hei-hei! Gammale e din?
nr2epåvei Skrevet 14. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2011 Okej, han min blir 3 i nov å ska få seg ein lillebror han og, så her blir det og ein guttaklubb Blir bra det kor du e fra? stvg eller sandnes?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 så koseligt dåkkår!! Eg har termin om 18 dager og ska ha gutt nr 2 :-D Min e bare 2år så han forstår ikkje alt snakket om d å bli storebror då ;-) Gru/glede meg t å føda igjen må eg sei!!
nr2epåvei Skrevet 15. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2011 Så gøy at me e flerne så kan enda opp på føden på likt Kjekt for guttane vår at de ska bli storebrødre, det e nok ganske stort for de for det om de kansje ikje sjønne noe Ja, du e ikje aleina om å hverken grue eler glede deg hadde ein ganske kjipe fødsel sist så eg håpe å tror at ingenting kan bli værre enn den så då vil eg nok få ein god opplevelse denne gang Å kjenne på heila meg at eg begynne å bli driiiiid klar ittekvert
♥tosmåtroll♥ Skrevet 15. september 2011 #8 Skrevet 15. september 2011 hehe...nei det e sant...kan jo ikkje bli verre enn den eg hadde sist forhåpentligvis!!! Ja eg e så leie nå at eg bare vente på at smertene ska komma å ta meg!!! NÅ helst!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 15. september 2011 #9 Skrevet 15. september 2011 nr2epåvei E fra stavanger, men bor i sandnes ) Så koseligt med ein gutt te hos dåkkår og.
nr2epåvei Skrevet 15. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2011 ska sei:) samma her, e fra stvg men bor på ganddalen nå Ha ein super dag og lykke te hos JM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå