malingus Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Jeg tror jeg må väre nån slags födemaskin... Lilleplutt er 2,5 mnd, og gjett hvem som fikk mensen i dag? Fullammer og greier jo. Ja ja etter forrige graviditet kom den igjen etter 6 uker!! Så nå er jeg klar for nesteman... Öhhh... Flere som får igjen mensen tidlig?
Krystallen Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Så kjedelig med mensen, jeg var redd jeg skulle få mensen rett etter renselen siden søsteren min fikk mensen så tidlig. Men jeg har enda ikke hatt besøk av tante rød! Snart 4 mnd siden fødsel. Deilig. Men ser at det er flere som har fått mensen så tidlig ja. Kroppen er nok bare klar for en til
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Fikk den igår, her er det straks 5 mnd siden:)
May the force be with you Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Hehe:) Jeg fikk også mensen tidlig igjen... fødte i april, og på vår BRYLLUPSDAG!!!! så kom mensen (2 1/2 mnd. etter fødsel), hadde ikke savna den nei! Og med mine forferdelige mensensmerter, så ser jeg frem til å gå gravid igjen;)
Maewin Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Jepp, fik også etter 2 måneder. Men på tross av fullamming så sov hun litt lengre "strekninger" om natta, så det kunne godt være det. Nå som hun faktisk våkner hver 3-4 time igjen (på tross av at hun er 6 måneder..) har jeg enda den forbanna tanta, hver måned.
mamma med 3 jenter Skrevet 15. september 2011 #6 Skrevet 15. september 2011 Minsta er 2 måneder og jeg har nettopp fått mensen for 2. gang etter fødselen... Med de andre har jeg også fått mensen 1-2 uker etter renselsen. Ikke rart jeg har 3 barn allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå