Gå til innhold

Husker denne jenta godt da hun vant en sesong fra "ungkaren" her i Norge..visste ikke at hun er syk:(

Anbefalte innlegg

Husker jeg likte henne så godt, så vakker og jordnær:)

Håper hun blir frisk fra spiseforstyrrelsen sin!

Jeg googlet henne for jeg lurte på hvor det var blitt av henne etter hun var på tv, visste ikke at hun var syk..så tynn hun er blitt:(

http://katinkahellan.blogg.no/

Fortsetter under...

Hva er poenget med innlegget ditt??????

Hvorfor må du blottlegge dette på denne siden? Greit hun har en blogg, men skal du tipse folk om bloggen hennes så bør det vel ikke være for vi skal se hvor syk hun er?

DU er syk!!

Hva feiler deg da??

Hun har jo en åpen blogg, og etter jeg fant bloggen så jeg en artikkel fra se&hør også...tipse??

Er du ikke helt normal eller, tror du jeg synes det er morsomt at hun er syk??

Tror nok hun velger å skrive bloggen fordi hun kan inspirere andre til å bli friske, og at folk kan følge med henne, regner med det er derfor folk har blogger.

HI

Slapp av a surhøner!

Jenta har selv opprettet en blogg for å dele sine tanker og følelser og hva i all verden er galt med å informere om det??

Hi skriver da ingen ting stygt, snarere tvert i mot!!

Dessuten er spiseforstyrrelser et viktig tema, så ved å "spre" bloggen videre så kanskje den kan være til hjelp for noen?

Om man ønsker et privat og anonymt liv, så er kanskje ikke en blogg med fullt navn og masse bilder det man legger ut på internett...

Annonse

Jeg hadde aldri skrevet noe slemt om mennesker som er syke, og forstår ikke hva som var ille med vise til bloggen her. Det er jo en åpen blogg.

Da er det vel verre med dem som rakker ned på andre mennesker å så viser til blogg eller fullt navn!!

Mange sure her ja..takk for støtte 20.29!

Jeg husker denne jenta fordi hun virket så søt og snill ut, og har da alldeles ikke skrevet noe stygt om henne!

Når det er sagt så står det jo mye om henne, og hun har pratet ut om sykdommen sin i avisen blant annet så ser ikke problemet.

Jeg er iallefall ikke en av dem som rakker ned på andre her inne, slike er det nok av her!!

HI

det er så mange spydige folk her... er dere slik mot andre i hverdagen og?? må da gå ann å skrive og prate om hva man vil her inne, uten å få slike dritbemerkninger. er dere ikke interessert så la nå innlegget være, det er nok av ting og temaer og velge mellom her.

?? Hvorfor skulle det være problematisk å legge ut denne linken?

Synes bloggen var helt ok, ikke noe problematisk ved den heller.

Hva tror dere egentlig at folk vil med en blogg? Det er jo at folk skal lese den, eller har jeg helt misforstått?

Jenta virker uansett reflektert og hyggelig, ønsker henne lykke til videre på bedringens vei.

Jeg husker henne godt. Husker at det ikke ble noe av forholdet og at han begrunnet dumpingen med at han visste det ikke kom til å fungere. Syntes alltid det var litt rart, og tenker nå at han kanskje backa ut fordi han ikek takla å finne ut at hun er syk. Uansett.. føler veldig med henne. Det kan ikke være lett. Også hun som er så sympatisk og nydelig. Fælt å se henne skrumpe inn som en 95åring på gamlehjem. :( Håper virkelig hun får til å snu det rette veien igjen.

Annonse

Hvorfor er dette mer "unødvendig" enn mange andre innlegg her? syns det er meget aktuellt jeg med all slankepraten og overvektsproblemene blandt damene her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...