Gå til innhold

se hit pcos damer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen av dere som har barn fra før av som hadde problemer med ammingen sist?

jeg fikk ikke til ammingen med første mann som hadde kiss,og gruer meg veldig til å få dette pumpe styrer med den nye... håper jo jeg skal få til ammingen,men begynner jo å lure nå når de har funnet den sammenhenge mellom pcos å ammeproblemer :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde problemer med ammingen ja. Fikk ikke en dråpe melk i brystene før etter 7 dager, og hadde veldig lite melk selv om jeg gjorde alt mulig for å få opp produksjonen. Måtte gi flaske med erstatning etter hvert måltid.

Skrevet

Kommer an på hvilke problemer med amming du mener... For her kom nemlig melken i strie strømmer... MER enn nok til sønnen min.. Mitt problem var at jeg lakk noe helt sinnsykt dag ut og natt inn... Ingenting som stoppet det, eller hjalp..

Skrevet

Hei!

Jeg slet med ammingen med førstemann, mange faktorer spillte inn. Stress, lite informasjon og lite opplæring bla annet..

Følte det som et veldig nederlag å måtte gi det opp, og bestemte meg for at jeg skulle gjøre alt jeg kunne for å klare det med andremann. Jeg leste mer om det, krevde hjelp på sykehuset når jeg var usikker, slik at ammeteknikken var på plass før vi reiste hjem. Tok det med ro hjemme og stresset ikke med besøk osv. Jeg fullammet, og delvis ammet til han var 16 mnd.

Så selv om vi har pcos, så er vi heldigvis ikke dømt til å mislykkes i amming :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...