Gå til innhold

Noen som skal bli kvitt sin store bagvogn her? Jeg kjøper gjerne ;)

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en stor vogn til barn nr 2, ser meg ut vogner av den danske standarden med mellom 80 og 90 i liggemål :D Må ha 4 hjul og ganske så klassisk utseende. Emmaljunga er en kandidat under tvil (virker mye smalere enn feks Basson), men ikke til fullpris!

Så, noen her som vil bli kvitt vogna de ikke lenger bruker?

Fortsetter under...

duo egde bli for kort :P er bare 75 cm liggemål i den bagen :P Også er det ikke rygg i bagen ;)

Jeg er sær på det ;) Men forrige barn måtte over i sportsdelen så tidlig, og det vil jeg ikke med nestemann, vil bruke bagen så lenge som overhode mulig, helst til 1 år og over :D

Men TUUUSEN takk for muligheten :D Er så koselig når folk svarer koselig på innlegg :)

HI

Annonse

20:10 var HI selvsagt :) Og det er helt riktig at Egde Duo er av de største i Emmaljunga ^^ Er samme str på bagene på Mondial og Egde Duo, trodde at Mondial var større, men det ser vel bare slik ut pga utforminga og stoffet på bagen.

HVilke farge var det på den, og hvilken standard er den i??

HI

Jeg har også en sånn stor bagvogn fra Simo til salgs. Men ikke den store danske varianten. Den er mørk blå med små bamser inni. Mørk blått understell. Pen, men litt solbleket. Selger den for 400,- Har brukt den som super sovevogn til stort barn til over 1-års alder med saueskinnspose i:) Det er plate i ryggen du kan sette opp.

jeg har en emmaljunga edge dou jeg skal selge, lite brukt og ser helt ny ut. legger ved finn annonnse så du kan se bilde av den

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30469549

Annonse

Jeg har en stor dansk vogn og et barn på snart 2. Han storkoser seg i bagvogna, ikke mye misfornøyd nei. Trenger ikke tvinges for å legge seg i den, er storfornøyd. Den står som sovevogn i barnehagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...