Gjest <308+11<3 Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Jeg ammer min datter på 1 måned og hadde for noen uker siden brystbetennelse. gikk ganske fort over da jeg fikk antibiotika, men nå begynner jeg å merke at det blir fort kuler i brystene. redd jeg skal få det igjen. prøver derfor å pumpe ut det som er igjen når hun er ferdig med å spise, men det kommer nesten ingenting ut, selv om jeg vet at det er mer igjen. har avent håndpumpe, syntes liksom ikke jeg får den til. noen som har erfaring med den? hadde det vært lurt å kjøpt en annen pumpe? noen som isåfall har noen å anbefale? håper på svar, vil virkelig ikke ha brystbetennelse igjen for det var VONDT!
1frafør_1påvei Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Kan desverre ikke svare på alle spm dine, men har også slitt med betennelse og det er virkelig ikke noe særlig. Har brukt avent elektrisk brystpumpe og har vært veldig fornøyd med den. Har ikke prøvd manuell da, så kan ikke si noe om hvordan de er i forhold til hverandre.. Håper du slipper betennelse!
Gjest <308+11<3 Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Takk for svar Tror jeg må skaffe meg en annen pumpe. har fått det for meg at det kommer til å funke bedre. så da krysser jeg fingrene å håper jeg slipper en betennelse til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå