Prinsen og mamma`n :) Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Hei! Min 14 dager gamle gutt har til nå spist greit, og gulpet en del.. Men nå i dag virker det som han aldri blir mett, og han gulper mye mer enn han har gjort tidligere.. Han gulper også under måltidene, men vil ha mer alikevel.. Misstolker jeg signalene hans om at han er sulten eller skal det være sånn?
Babyønske �� Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Spørs om han er i gang med økedøgn. Da ligger de gjerne konstant ved puppen et par dager for å få opp melkemengden. Eller så kan det være han bruker deg som smokk...
gulda Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Han er så liten at han må få når han vil. At de spiser, gulper og vil ha mer er et av tegnene på overproduksjon. Kan helt sikkert være noe annet også, men har hatt alt for mye melk med begge mine, og kjenner veldig igjen det du skriver.. Du kan lese mer om det på ammehjelpen: http://ammehjelpen.no/artikkel/69/Brystspreng-mye-melk-og-overproduksjon Men kan helt sikkert være flere grunner. Men tror ikke du skal tenke på å regulere ham nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå