Gå til innhold

Flere med vondt i ryggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått så vondt i ryggen i det siste. Men det er ikke i korsryggen, men snarere i hele ryggen. Mulig det er muskulatur som strekker på seg. Vanskelig å sitte i nesten alle stillinger....og er kun 6 mnd på vei!!

Flere med vondt rygg?

Tjohooo.....100 dager igjen i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sykt vondt i øvre del av ryggen, spesielt skulderblad og nakke. Fått henvisning til fysioterapeut, men det er jo så lang ventetid... Er straks 5 mnd på vei. Det er skikkelig slitsomt på jobb med stillesittende kontorarbeid, prøver å være flink til å varme opp og tøye og strekke kroppen. Rispute hjelper veldig om kveldene :) Ellers har jeg en nakkemassasjer som "ikke skal benyttes av gravide". Kjipt :(

God bedring!

Skrevet

vondt i lorsrygg og bekken-området jeg da, og er kun 18 uker på vei!! jatta.... har begynt å gå turer, sykle, og være bevisst på holdningen (mer enn vanlig) for å holde muskulaturen "varm".

Skrevet

Jeg sliter også med vondt i ryggen, og er bare litt over halvveis.. Har hatt vondt ganske lenge, og ble til slutt lei. Jeg ringte og fikk time allerede dagen etter hos kiropraktor. Det viste seg at jeg hadde noen gamle låsninger i både øvre del av ryggen + korsryggen. I tillegg hadde jeg en liten låsning i høyre side av bekkenet. Har hørt andre som har hatt god hjelp av å gå til behandling hos kiropraktor i svangerskapet, så da tester jeg ;)

har hatt en behandling, og skal tilbake i morgen. I går var jeg overraskende bra, i dag er jeg ganske vond, men det mente hun (kiropraktoren) var sånn det skulle være - så lenge det ikke ble veldig mye vondere.

Trenger ikke henvisning for å gå til kiropraktor. Og ingen ventetid for min del, til tross for at jeg bor i en av de større byene :)

Mange har problemer med låsninger i bekkenet, og ved å bli behandlet vil fødselen bli litt lettere i hvert fall (men langt fra smertefri dessverre).

Skrevet

Jeg har hatt kraftig bekkenløsning siden uke 8, blir verre og verre så jeg er på 1-2 fysio behandlinger pr uke... Er i uke 28 nå og denne uka kom ryggvondten.... klarer ikke noe og de dagene jeg er på jobb er helt jæ..... (er 50% sykmeldt) Vurderer veldig sterkt å sykmelde meg 100% i slutten av mnd når jeg skal til legen igjen, men må jo høre hva han sier også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...