Maitrollet Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Føler meg som om jeg sitter i husarrest om dagen. Har en som er vanskelig å få til å sove, og dersom han ikke sover når han bør blir det enda vanskeligere å få han til å sove. Har lyst til å komme meg ut mer enn det jeg gjør, men får dårlig samvittighet for mini burde jo sove også blir det så slitsomt etterpå. Noen tips til hva jeg kan gjøre med det? Flere som har på denne måten?
FrøkenF Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Hvor gammel er han da? pg har du en pappa du bor sammen med, eller besteforeldre/venner i nærheten som kanskje kan ha han noen timer en kveld i ny og ne så du kommer deg ut litt? Det hjelper jo ofte å få litt "fri" fra skrik og mas. Jeg hadde skikkelig problemer med å få jenta mi til å sove i vogn, hun bare skreik og ville opp. Hun hylte som en gal da vi var på cafè og på trilleturer måtte jeg ofte bære henne samtidig som jeg trillet vogna. Følte at jeg ikke kunne ta henne med noen steder pga oppførselen hennes... Da hun passerte 4 mnd, endret ting seg imidlertid, og nå sover hun så søtt i vogna, selv uten at jeg må rugge henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå