Gå til innhold

Dere som er ca 15-16 uker på vei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner dere noe liv nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ! Jeg er 15+5 nå, og kan ikke si jeg kjenner så mye liv.... forje svangerskap har jeg skrevet i boka at jeg kjente liv første gang i uke 15, men denne gangen har jeg ikke merket noe spesielt, men forje gang var jeg veldig opptatt av å kjenne noe, denne gangen tenker jeg ikke så mye over det. Kjenner du liv ?

Skrevet

Jeg er 14+4, og jeg kjenner bevegelser. Var på tidlig ultralyd i dag, og da jeg så bebin bevege seg kjente jeg det. Men kjenner ikke spark :)

Kjente i uke 16 da jeg gikk gravid i fjor :)

Skrevet

jeg er 15+3 i dag å føler jeg kjenner små bevegelser.

var på ul for en uke siden,å jeg har morkaken foran.så regner ikke med å kjenne spark før uke 18 kjente det sist i uke 18 hadde også da morkaken foran.

med nr 3 kjente jeg tydelige spark når jeg var 16 uker :)

Skrevet

er 15+5 i dag - har kjent liv sporadisk siden uke 12.

Dette er mitt andre barn :) Idag har det vært en del action nederst i magen!

Skrevet

Hei!

Er i dag 16+6, og kan ikke si at jeg kjenner noe konkret enda..

Har kjent antydninger til "Bobler" der nede, men ikke så mye at jeg kan si med sikkerhet at det er den lille babyen min som beveger seg.. (Noe jeg tror jeg kommer til og kjenne når det kommer så langt, på tidlig UL og på sjekk hoss jordmor, er det tydlig at det er en aktiv liten krabat der inne:) )

Satser på å kjenne noe snart jeg:)

Skrevet

jeg har kjent liv fra uke 16 og går over i uke 18 i morgen. Men jeg har lest at det ikke er unormalt å ikke kjenne så mye før i uke 20 og etter det også, ved 1 gangs gravid =)

Skrevet

Jeg kjente bevegelser første gang uke 17. Så tok det en uke til jeg kjente det igjen. Er uke 20 nå og kjenner bevegelser hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...