septemberbarna<Fødeklar> Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Var på sykehuset i dag pga at jeg kjenner lite liv. å fikk beskjed om at de ville sette meg igang i morgen pga at hu har vokst så mye den siste tiden og det var veldig mye fostervann... Jeg er glad ventetiden snart er ferdig selv om det skjer 9 dager før termin.... men gruer meg litt til å bli satt igang..
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Skal si ) Trenden har snudd seg fra overtid til før termin Dette lover godt for oss andre ;o) Masselykke til, du er sikkert kjempe spent nå.
septemberbarna<Fødeklar> Skrevet 14. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2011 Takker for det dere Håper dere andre slipper å gå overtid hvertfall.. Ja jeg er spent. skal bli kjempedeilig å få hu ut nå, mest pga alle plager jeg har fått de siste ukene.. Lykke til til dere andre oxo.. håper dere slipper å vente så altfor lenge til dere kan holde vidundrene deres i armene
septemberbarna<Fødeklar> Skrevet 14. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2011 Tønsberg sykehus skal jeg til
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Jeg ble satt igang åtte dager før termin med guttungen, og det gikk kjempebra. Hvis du er moden og kanskje har bittelitt åpning er det fort gjort. Fødselen var unnagjort på seks timer hos meg, så jeg tar gjerne en sånn fødsel en gang til.
septemberbarna<Fødeklar> Skrevet 14. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2011 jammen det var jo betryggende å høre har 3 cm åpning så da satser jeg på at alt går bra og raskt.. De to andre fødslene jeg har hatt har vannet gått på og ungene har vært ute i løpet av 2-3 timer.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 Så flott! Jeg hadde også 2-3 cm åpning, og fra jeg ble koblet på drypp så tok det to timer før vannet gikk av seg selv, fire timer til så begynte pressriene, og 20 minutter pressrier. Så sammenlagt rett over seks timer. Dette kommer nok til å gå raskt i morgen! Masse lykke til! Snart er du ferdig!
Zara84 Skrevet 14. september 2011 #10 Skrevet 14. september 2011 Så spennende! Hvor stor målte de henne til å være? Mistenker at min også er stor, men får vite det i morgen...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 14. september 2011 #11 Skrevet 14. september 2011 Massa lycka till!!! Vi får krysta ikapp imorgon!!
septemberbarna<Fødeklar> Skrevet 14. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 14. september 2011 Takk for det alle sammen Zara84 jeg er ikke helt sikker på å stor de målte henne til.. men på 2 uker er hu gått fra å ligge 6 % over normalen til nesten 16% over i dag..Men trur det er mengden fostervann som avgjorde at dem ville sette meg igang nå.. for jeg hadde vist veldig mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå