Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #26 Del Skrevet 14. september 2011 Skikkelig klumpete og svær vognpose mener du?? Odenwalderposen er da like god og varm som Voksien, og ikke minst mye mer praktisk spør du meg! Med glidelåsen som enkelt zippes helt opp og snøringen øverst som gjør at posen kan snurpes sammen, og derfor blir mye lunere rundt babyens hode enn den åpne Voksien! Jenten min var forresten 64 cm lang da hun var 3 mnd gammel, men passet i bagen helt til hun var 8 mnd gammel.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143576978-%C3%A6sj-jeg-angrer-p%C3%A5-vognvalget-mitt/page/2/#findComment-143577894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #27 Del Skrevet 14. september 2011 voksi urban kan både snurpes og åpnes helt, så de stiller nok ganske likt der.. ellers ha jeg edge fra første barnet, den blir vel to år nå.. har den med classic cryptonite understell, den er litt tung, men her er det bare bakker, og jeg er strålende fornøyd med comforten på vogna både til den som triller og den som ligger i! baggen brukte vi til babyen ble 11 mnd, og det var veldig kjekkt med ryggstøtten som er i baggen! nå til nr to måtte vi ha ny kalesje soden vi fortsatt bruker sportsdelen til soving i barnehagen på eldste.. da kjøpte jeg en citybag (for å få riktig farge på kalesjen, og det ble billigere å kjøpe baggen enn bare en ny kalesje) den er ganske lik, men en spinkel verson, uten isolasjonen du har i edge baggen. den er en del lettere, men det er stor forskjell på baggene "kvalitetsmessig" men om du vil ha en citybag i stede så passer disse fint på alle understell, og om 1-2kg utgjør stor forskjell for deg så er det en bedre løsning enn å kjøpe ny hel vøgn ellers får vi fint edge'en inn i en polo, så den er ikke forferdelig stor og klumpete! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143576978-%C3%A6sj-jeg-angrer-p%C3%A5-vognvalget-mitt/page/2/#findComment-143578062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå