Nuffy Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Jeg venter gutt nr. 2. Når jeg forestiller meg det nye barnet, klarer jeg bare å se for meg en kopi av førstemann. Er redd for at jeg ikke skal klare å bli like glad i nr. 2... Er det noen med to barn som kan berolige meg?
nytt bøllefrø i okt Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Jeg har tre og venter nr 4 og ingen av de er like og elsker de alle kjempe mye
81-Mamma<3<3 Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Leste en plass at når en ny baby blir født er det akkurat som om det lages en ny plass i hjertet. Du vil bare få mer kjærlighet jo flere du får Synes det er en fin tanke! Ser også for meg at nr 2 ikke kan bli annet enn en kopi av nr 1, men det tror jeg endrer seg raskt når babyen er ute Tror ikke vi trenger å bekymre oss
Bilba og gutta :) Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Jeg har også 2 gutter og nr 2 lignet ikke på nr 1 i det hele tatt. Han var mørkere og hadde mer hår - og en helt annen personlighet. Følte like sterk kjærlighet til nr 2 i det sekundet han ble lagt på brystet mitt. Tror IKKE du skal bekymre for dette Lykke til med fødsel!
1prinsesse + 1 spire:) Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Hei, tanken har streifet meg også.. Hvordan blir dette lissom?.. Men for en utrolig fin settning du skrev der : "når en ny baby blir født er det akkurat som om det lages en ny plass i hjertet", den tror jeg på! Vakkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå