Gå til innhold

sette sammn vognen vår eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for tidlig å sette sammen barnevogna nå? Vi kjøpte den i tyskland i sommer, og den står i boden vår i esker.. Jeg er i begynnelsen av uke 33 og har 57 dager igjen til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var ferdig med å sette sammen vogn og det meste på barnerommet når jeg var 33 uker på vei. Så har man lyst har man vel lov :-D

Skrevet

Det liker jeg :))) Jeg har lyst, så da gjør jeg det.. Har en etasje som må bli ferdig før barnerommet kan bli klart, så jeg må gjøre det jeg kan :))

Skrevet

Jeg skal hente vogna vår i morgen - da skal den være ferdig satt sammen;)

Skrevet

Satte faktisk sammen vognen hos Barnas hus når jeg kjøpte den i sommer, jeg :) Sambo kunne ikke være med i butikken den dagen, og jeg klarte ikke bære esken til bilen - så da fikk jeg hjelp av de ansatte til å sette den sammen slik at jeg kunne trille vognen til bilen :D (det er GOD service, det!)

Vognen har stått sammensatt i stua vår siden den gang (uke 30, nå er jeg i uke 38). Vi har kjøpt Bugaboo, og den er jo så fantastisk brukervennlig - så jeg har brukt mye tid på å blir godt kjent med alle de geniale og smarte funksjonene dens.

Skrevet

Tør ikke engang si hvor tidlig vi kjøpte vogna men de på barn og utstyr hadde satt den sammen for oss så den sto klar når vi hentet den :) den har stått lenge hos mine svigerforeldre så vi hentet den hjem for noen uker å den står klar med voksi urban og dyne oppi, har også hengt på en skjønn sølvrangle på kalesjen( for å pynte den opp litt) :)

Skrevet

Naboen hjalp med å sette samme vognen når gubben var på trening.. Nå står den midt i stuen og terger.. Gleder meg til å føde og gå tur med gullet som kommer...

Hvilken vogn har dere? Jeg har TFK twister...

Skrevet

vi har kjøpt Emmajjunga duo black beauty limited edition, samboeren min som falt helt for den og siden det var begrenset antall så måtte vi slå til når jeg ikke var så langt på vei :)

Skrevet

Har du lyst, har du lov :-) Hvorfor ikke sette den sammen?

Vi bestilte vogna vår fra Nederland helga som var, og den er nå i Tyskland på vei nordover. Er nok her til helga, så da blir det henting - og det er vel på tide, ettersom jeg er 36 uker på fredag.

Vi har kjøpt en Easywalker Qtro Plus i Ocean Blue, med bag, fleecepose og det hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...