Gjest Vestlandsdama Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Etter fødsel for ca 6 mnd siden, har jeg hatt veldig ustabil mens. Det startet med 28 dager syklus, neste var 38 og i dag er jeg på dag 47 etter mens. Er veldig kvalm (er på den måten jeg har "oppdaget" de andre graviditetene), har hatt mensmurringer til og fra de siste ukene. Litt stikninger i magen, og de siste dagene har jeg spottet bittelitt brunt. Har ikke komt meg på butikken de siste dagene, men i dag kommer mannen hjem og han kjøper en test på veien. Så da er spørsmålet om jeg kan teste i ettermiddag? Hvis ikke må jeg jo gjøre det i morgen tidlig, og tanken på å gå på jobb hvis jeg er gravid er ganske skummel:) Jeg vet ikke om jeg håper på positiv test eller ikke..... er skikkelig skummelt dette:)
snuppo Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 om du er etter mens kan du bare teste, kan du ikke dra på jobb om du er gravid????
Gjest Vestlandsdama Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Selvsagt kan jeg dra på jobb!!! Tenkte bare at hodet mitt kom til å være et heeeelt annet sted enn der det burde være:) Derfor hadde det vært greit å fått noen timer til å fordøye en ev graviditet. See??
snuppo Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 ooh, trodde fu mente at du ikke kunne jobbe om du var gravid hohoh, begynte å lure ja kommer nok til å være i en annen verden da :-) har du testa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå