jobber med saken har klart det Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Hei:) Synes alle på overtid føder i disse dager. Jeg er utrolig glad for at de endelig føder, men kjenner at jeg er utrolig misunnelig!!! Nå er jeg 8 dager på overtid og jeg er møkk lei!! I dag er en dårlig dag!! Har fått time til overtidskontroll på fredag og det er jo bare 2 dager til, så egentlig bør jeg vel være glad??
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Jeg skjønner deg kjempe godt! Men det viser jo bare at flere er på vei "ut" av BIM, å det er jo snart du og
hh83 Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Jeg sitter her med samme følelsen... alle andre føder men ikke jeg... hvorfor vil ikke lille gutt ut?!!!! Jeg er 5 dager på overtid og synes dagene er forferdelig lange og jeg er møkk lei kynnere og andre vonder. Har det ikke skjedd noe før så har jeg fått time til overtidskontroll på fredag jeg også.... men håper virkelig at det skjer noe av seg selv før den tid.Masse lykke til :-D det må da være vår tur snart også!!!!
jobber med saken har klart det Skrevet 14. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2011 Jeg hadde masse kynnere ol for en ukes tid siden.. Nå har det stoppet helt opp. Nesten så jeg lurer på om jeg er gravid? Håper det skjer noe på fredag da:) Kommer til å bli galen om de ikke setter det i gang da.. Lykke til:)
Zara84 Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Forstår deg veldig godt. Er 6 dager på overtid og har fått overtidskontroll i morgen. Vil helst at det skal sette i gang selv i løpet av dagen. Har hatt en del slim, mye tak og vondt i ryggen i dag så håper håper... De jeg kjenner med termin etter meg har allerede født. Huff, lykke til dere andre som går på overtid! Jeg har til tross for mye vondter i dag hatt en voldsom trang til å bake. Merkelig, men er liksom bare nødt til å gjøre det.
miepia30 Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Jeg blir med på denne tråden jeg. Termin i dag men lite som tyder på at vi rekker å føde i dag. Har startet nedtelling til igangsetting om 9 dager. Forstår ikke hvordan jeg skal klare holde motet oppe til da.
lillemor :o) Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 4 dager på overtid her. Hadde virkelig trua i går med masse tak, og brunaktig utflod.. men neida, har vært stille som bare det i natt, og i dag har det heller ikke vært noe å skryte av... Var ikke veldig forberedt på å gå over, ettersom jeg fikk før termin sist.. Har heldigvis overtidskontroll på fredag, bare to dager til. Heldigvis har de tatt ibruk nye retningslinjer her med kontroll 1 uke over. JM mente det blir igangsetting på fredag eller mandag om lillegutt ikke vil ut på egenhånd.
høstbaby2011 Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 3 dager på overtid i dag. Skal også på overtidskontroll på fredag Var til kontroll i dag pga lite liv og forandring i bevegelsesmønster hos lillejenta. Hun har blitt merkelig rolig de siste to dagene. Fikk ctg registrering og ul. Alt så helt fint ut. Sjekka modning og "stripping" ble utført Håper det kan sette fart på ting. Hadde lang livmorhals, men det var litt åpning! Krysser fingrene (for dere andre på overtid også!!) Masse lykke til til alle! Håper vi snart sitter med lillegull i armene snart!!
DenTredje Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 Idag har jeg og en dårlig dag, der jeg er veldig lei av å vente, og å gå rundt med denne store magen. Er tung - lagt på meg 20+ kg, umobil og sover dårlig... kjipt! Er 6 dager på overtid idag, og har fått time til overtidskontroll på fredag jeg og! Blir greit å få noe konkret å forholde seg til der da iallefall, men bare håper det starter av seg selv snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå