Gå til innhold

Haha.. jeg ler av folk som mener de kan "kjenne" igjen skrivestilen til anonyme her inne!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er det dummeste jeg har hørt. Hvor mange brukere er vi her inne? Om folk skriver med store bokstaver eller små bokstaver etter punktum, tegnsetting, skrivefeiler, dialekt eller andre ting så kan man ikke vite om det er samme person. Det er mange personer som skriver "honkle" her inne og opp til flere personer skriver ord som intrisert, sitvasjon osv. går ikke an å si at det er samme person, for det har man ingen garanti for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok det er vanskelig ja, hvis man gjør det så sitter man alt for mye her i hvertfall. Jeg hadde ikke had sjans til å kjenne igjen skrivestilen til andre, men så har jeg et liv utenfor dib også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, jeg ser selv at jeg skriver en del rariteter. Går fort på tastaturet og da blir det fort feil. Og alle er jo ikke mestere i rettskrivning heller. Bare å få en sms fra ukjent nr om det er en god venninne el. typen som sender fra annen telefon er ikke lett å gjenkjenne om de glemmer å skrive hvem de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen noen. Er feks. ei som alltid har mellom mellom ordet og tegnet (eks. "vi dro på hytta i år . det var kjempe morsomt !!"). Kjenner henne igjen med en gang og en annen som alltid skriver bak setningene :))))))) eller :((((((((

 

Så noen er lett å kjenne igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...