Hegeveronica Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 hmm lure på noe egentlig, var hos legen i går hadde høyt blodtrykk og spor i urin. Fikk beskjed om å ta kontakt hvis jeg fikk hodepine,ble dårlig men hvor mye hodepine skal jeg ha før jeg tar kontakt?? Mener har hatt en svak hodepine i nesten 3 dager, i går ettermiddag, kveld,natt og hele dag. har også prøvd med paracet går liksom ikke bort. Men jeg har en stor smerte terskel når det gjelder hodepine , plages vanligvis med migrene utenom de ganger jeg har gått gravid, får vanligvis ikke hodepine da. Vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre, noen råd??
3barnsmor123 Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Jeg ville helt klart tatt kontakt med legen! Syntes det var rart de ikke sjekket det videre siden bt var høyt og ikke urinen var helt som den skulle! Lykke til
Hegeveronica Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2011 ja tror jeg tar en tlf bare for å høre, vil ikke liksom sutre og klage hvis det ikke er så galt likevel. Og det er ikke for plagsomt men som jeg sa jeg er vant med hodepine .Men heller urolig at det kan skje noe med babyen eller at jeg plutselig blir skikkelig dårlig og egentlig skulle ha dratt te lege for lenge siden
Miss Hemingway Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Ring, ring ring ring! Jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning, HELLP, med nyresvikt og det høyeste blodtrykket noen noensinne hadde sett på sykehuset. Jeg hadde aldri antydning til hodepine, så du bør ikke sitte å vente på hodepine heller, sjekk deg opp flere ganger i uken om du føler for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå