oss:) Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Jeg bor i Oslo,har ei datter på snart 4 år,og venter en liten en i april/mai..termin usikkert,da vi ikke vet helt hvor langt vi er på vei:) Hadde vært hyggelig å bli kjent med fler med et nurk i magen:)
Mamma til 2j Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Bor ikke så langt fra Oslo. Vi venter i mai Blir spennende, føles som første da min eldste er 11, glemmer aå fort
pinklady81 Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 hei jeg bor i oslo nærmere bestemt røa..... du da ? jeg venter min første... men er usikker på terminen.. men dette er ihvertfall veldig spennende å nervepirrende ...
Briskeby Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Jeg venter første barn i mai:-) 32 år gammel og bor på Frogner. Hadde jo vært hyggelig med noen vår-baby treff når termin nærmer seg! Jeg er nemlig den eneste jeg kjenner her i byen som venter barn nå...alle andre er enten ferdig med babyproduksjon og flyttet fra byen,eller de leter fortsatt etter potensielle barnefedre;-)
pinklady81 Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 hehe samme her så hadde jo vært koselig å treffe andre som er i samme situasjon..
muffinsdronningen Skrevet 15. september 2011 #6 Skrevet 15. september 2011 venter første i mai, 28 år.
mammatil2imai Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Tydeligvis opp til flere oslodamer her! Jeg bor i Oslo og har en prins på 7 og får vel termin rundt 20. mai Ser ut som flere av oss er på ca samme alder også. Ikke at det betyr allverden da men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå