Gå til innhold

Då är vi igång!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ballooonen är satt in - ohyea so sexy!!

Gruar mig till å gå på toa för att säga det sån, hänger en slange ut av pipipen :0)

Någon som haft ballong som har erfarenhet? Jag ska in imorgon bitti för att få tabletter och bli igång satt. MEN glömde fråga Föden om detta har redan nu haft 2 rier, stort mellanrum - men kan födseln starta av bara detta? Någon som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååårrr...så spennende!!! Tenk nå er du snart ferdig og får møte lille mageboeren din!!!!! Masse lykke til, og gleder meg til å høre fødselshistorien :-D

Skrevet

Så moro at du er i gang Lycklig!! Jeg kjenner en som fikk satt inn ballong, og jeg mener å huske at det var nok til å sette igang fødselen for hennes del. Håper riene dine tiltar utover dagen og at lillebaby er ute på null komma niks =)

Lykke til! :)

Skrevet

Det er mange som kommer i gang kun med ballongen : ) Lykke til med det neste døgnet! Hvil og spis masse de neste timene, du kommer til å trenge det!!!

Skrevet

Halleluja!!! Eg drømte om deg når eg sov på sofaen i stad :o)

Kjempe masse lykke til, endelig din tur nå! *klem*

Skrevet

Defitivt värkar! 20 min mellan så läääänge igen! Om det inte dabbar av men kanske jag slipper dom där jävla tabletterna!!!

Skrevet

Så kjekt:) Håper ting tar seg opp:)

Skrevet

Er du hjemme Lycklig?

Skrevet

Ååå så spennende! Er inne hver dag for å sjekke om "kjentfolk" har født hehehe.

Jeg fikk satt inn ballong, men den hadde desverre ikke noe effekt på fødselen min. Fikk bare enda mere murringer :( Men har hørt om de hvor fødselen har startet med ballongen.

Hehehe ja det er skikkelig sexy med den dingsen hengende ut, taipet fast på låret hehehe :)

Skrevet

Inte hemma på sjukhuset... Åkte in med 8 min mellan värkarna. Märkte jag var blöt i byxa när vi körde in, då hade ballongen läckt och ekerns slutade!!!! Hade varit regelmässiga i flera timmar!!

Har inga värkar nu, de tog ut ballongen. Lite mer öppning. Ska ta en 3:e ctg strax då bebisen hade lite stressad puls.. Sen får vi mog åka hem för att så möta upp imorgon bitti för igångsettelse med tabletter :(

To be continued......

Skrevet

Shit au.... det var jo ikke meningen dah :/ Men jeg kjenner på meg at du er så HELDIG uansett, for snart er han hos dere :o)

Skrevet

og vi følger med i spenning :) Hold motet oppe! Snart får du prinsen ut

Skrevet

Så moro at det skjer noe! Masse lykke til, Lycklig! Gleder meg til å følge med imorgen!

Skrevet

Nå blir det snart iallefall! Spennende å følge med deg :) Lykke til :):):)

Skrevet

Ja det är med blandade känslor... Hoppas jag får sovit, massa murringer och MASSA tankar... Hade verkligen inte önska att bli igångsatt men här sitter vi :0(

Så är jag såååå super hormonell ihht min dotter, hon var tvungen att sova borta idag för vi haf varit på sjukhuset hela dagen och jag kommer först se henne på fredag :( hon är sååå avhängig av mamma och jag avhängig av henne. Så kan tänja mig jag stoooor griner

När hon kommer på sjukhuset på besök!! ;)

Skrevet

Det går så bra vennen :o) Du har lov å føle akkurat det du ønsker, du er i fødsel kjære deg. Å det er klart du savner jenta di, men nå skal hun bli storesøster å sikkert kjempe stolt.

Skrevet

MASSE lykke til til lille familien. I morgen blir du 2-barnsmor, og det blir helt fantastisk uansett! Skjønner at du er hormonell og at du er spent på igangsettingen, men sjansen er stor for at det hele går greit, dette har du jo gjort før! Heier fortsatt!

Skrevet

Tack..hjälper med tröst! Trillat många tårar idag och imorgon blir det nog många fler!

Lovar attuppdatera er - nu är det sängen. Föden sa rierna kunde komma tillbaka inatt så bäst att samla krafter!

Stor kram till er damer!!

Skrevet

"sov" godt frøken :o) Gleder meg å høre fra deg senere.

Skrevet

Lykke til! Håper du får en fin fødsel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...