81-Mamma<3<3 Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 I fjor kjøpte jeg Reima sine, på barnashus. Det første og beste paret jeg fant. Ganske dyre, 6-700kr tror jeg. De var litt vriene å få på i begynnelsen, men vi har i grunnen vært veldig fornøyd med de. Lurer på om jeg skal gå for det samme i år, eller prøve noe annet.. Hvilke sko synes dere er best? Dere kan jo også svare på hvilken dress dere kjøper med det samme Jeg kjøpte reima i fjor, og tror jeg går for den i år også!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Viking goretex vintersko hadde vi ifjor, kjempe fornøyd! Kjøper det samme iår. Har hatt reima dress i to vintre og er veldig fornøyd, kjøper det eller reflex sin vinterdress iår, så kjøper eg heller reima sin vinterbukse i stedenfor:)
Collette Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 http://www.gsport.no/produkt/379866(BC_3)/norheim-isbj%C3%B8rn-aqx/ Vi hadde disse i fjor. De var til og med på salg til 199 kr. Vi hadde Ecco også, men disse var mye bedre. Veldig varme og aldri våte. Tørr og varm. Nydelige sko!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Nå er det barnas dager på Skoringen. Ta 2 betal for 1. Jeg kjøpte Viking Goretex til sønnen vår. Damen sa at de har blitt best i test flere år. De koster 900 kroner, kjøpte en annen skotype også siden man fikk 2
Marbella Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 Jeg er så fornøyd har kjøpt inn vinterklær-ull og sko idag:) Ble to par vikingesko til prisen av 1....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå