Gå til innhold

Håper å flytte inn hit om 15 dager! Innsett i morgen.

Merete 33

Anbefalte innlegg

Håper å flytte inn hit om drøye to uker.

Er i gang med søskenforsøk og setter inn ferskt egg i morgen!

Fikk en nydelig IVF-gutt 12. januar som nå er 8 mnd! Koser meg masse med mammaperm og deilige late dager hjemme med lille gull!

Blir 34 år i 2012, og har en gutt fra et tidligere forhold på 9 år. Derfor er vi igang såpass raskt! Vet jo at dette kan ta tid!

Håper, håper, håper!!!! :-)

Fortsetter under...

Hei dere!

Takk! Jeg ruger så best jeg kan!

Satte inn ett egg av beste kvalitet og fikk to på frys!

Men kjenner at frk.Lutinus bøller en del med meg! Er opp og ned som en berg-og dal-bane!!! Veldig posiv og veldig negativ......

Tirilgirl har blitt mamma:)

Du er ute med lykkeønskinger og go-ord denne gangen også! Jeg hadde litt kontakt med deg i en tråd når vi holdt på forige gang. Du må jammen være en god person, som klarer å være så oppmerksom på alle andre hele tiden!

Har hatt et år fyllt med lykke og sorg.... Vi fikk liksom alt på en gang.

12.01 Lille nydelige gutten vår ble født!!!

19.01 Min kjære svigerfar dør plutselig på Grand Canaria

01.02 Begravelse

18.02 Mamma får kreft, uhelbredelig. Hun lever fortsatt og får

livsforlengende medisin, men er psykisk helt på bunn

12.04 Mammas samboer dør plutselig

18.04 Begravelse

05.08 Min manns beste venn (38 år, 2 barn 10 og 3 år)får kreft, er operert

og håper å bli frisk!

GRIP DAGEN!! Har fått en ny mening for oss! Jeg ønsker så inderlig å få et barn til før mamma dør......

Håper håper håper!!!!!

• 2 uker senere...

Hei kjære deg:)

Nå er jeg veldig veldig spent på hvordan det går med deg......

Litt av et år dere har hatt....føler med deg:/ Vært litt der selv, mamma fikk tilbake sin kreft og vi holdt også på med livsforlengende behandling. Hun døde april-10. De uken hun ble begravet, har jeg blitt på vei....så hun fikk ikke oppleve at jeg ble mor. men hun følger nok med oss føler jeg.....

Jeg er enebarn, og mitt største ønske var også at hun skulle få oppleve det. trøster meg med at hun "møtte" Ole Kristian på veien, da hun tok farvel ble han skapt. Hun sa sikkert "high five", nå må du ta over......

Mange varm klemmer fra meg:)

Annonse

Hei Tirilgirl har blitt mamma:)

Så trist at ikke din mor fikk oppleve å bli bestemor, og så trist for deg at du ikke fikk delt din lykke med henne...... Noen kommer og noen går.....

Det ble ikke klaff denne gangen, men vi prøver igjen i november! Da blir det frys i naturlig syklus, og jeg er veldig positiv til det! Vår lille Jonas er en naturlug syklus-frys gutt!!!

Så satser på at november er måneden!

Klem!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...