Gå til innhold

Huff.... Er så lat i dag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gidder ikke å gjøre noe, egentlig- selv det å sette på oppvaskmaskinen er ett ork. Åsså i dag som jeg har fri fra jobb og hadde lagt planer for å være så effektiv! Ja, ja.... Kanskje energien kommer senere i dag, eller i morgen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du bare skal gjøre akkurat det du har lyst til og ha god samvittighet for det :) Nyt dagen til latskap om det er det du har lyst til!! Ta vare på deg selv! Det er det som er aller best for babyen også!

Ha en strålende dag! :)

Skrevet

Tror man bare må utnytte energien etterhvert som den melder seg, og være lat når det trengs.

I går vasket jeg her hjemme i 2timer i strekk, det har jeg ikke gjort på flere uker. Og i dag er jeg nær døden igjen. Så da venter jeg til i morra med å ta badet :)

Det her er din tid, når tror du at du får muligheten igjen?

Nyt late-dagen :)

Skrevet

jeg må nesten le..... Jeg er lat hver dag jeg! Veldig lat! Orker nesten ingenting!!!! Må hvile meg hele tiden. Klarer ikke gjøre mer en et par ting om dagen. I morgen er jeg i uke 38, men det har bare blitt værre og verre siden uke 30. Da måtte jeg slutte å jobbe, for hadde ingen energi.

Så hvis du bare har en lat dag må jeg si du er rimelig heldig ;)

Skrevet

Hehe...kjenner meg igjen...bare det at jeg er utrooolig lat annenhver dag sånn ca....føler meg som en rugemaskin som venter på å klekke :-D Har hekla ferdig teppet til vogna...så nå har jeg ikke mer å ta meg til...utenom at huset hadde trengt en vask, men det er så utrooolig kjedelig!!!

Skrevet

Hehe... jeg er oxo i det late hjørnet...av sofaen :o)

Gidder ikke mer enn jeg MÅ, nå er det så gale jeg ber mannen hente kidden i bhg. Jeg gjør kun det nødvendigste i huset som å handle, lage mat, vaske bittelitt klær, å kose masse med guttungen når han kommer hjem.

Å som jeg nyter det med god samvittighet, for snart har jeg ikke tid å sove på sofaen på dagtid lengre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...