spireønske Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Idag skulle jeg egentli få mensen, men har enda ikke kommen ?! Hadde skikkelig mensen smerter i går, å på mandag, i mage å rygg (som jeg aldrig har hatt 2 dager før mensen), syntes det er rart mensen ikke har kommen siden jeg har hatt smertene. Noen som har noe å komme med ? som regel pleier mensen å komme rett etter smertene, på samme dagen.. Flere som har hatt det slik ?
VinterSol+2 Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 jepp. og da var jeg gravid venta og venta på denne menstruasjonen da... hahaha, den lot vente på seg, for å si det sånn! men om du har ikm i dag, kan du jo ta en test da.
spireønske Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2011 Jeg vurderer å kjøre på apoteket med en gang å kjøpe en test Har liksom ikke noe anntydning til mensen idag da.. Så noe rart er det ..
spireønske Skrevet 14. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2011 Da har jeg testet... å resultatet ble "Ikke Gravid"
MammaMø med to små Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 jeg hadde det også slik.. og da var jeg gravid:) Ville kjøpt en annen test enn digital. Den krever som regel en del hcg for å bli positiv og i begynnelsen av et svangerskap er det få som tester positivt med digital. Så håpet er fortsatt ikke ute vil jeg påstå Lykke til!
VinterSol+2 Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 kjøp en test til, om du ikke har fått mensen innen i morgen, så prøver du med morgenurin
spireønske Skrevet 14. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2011 takk for positive svar mensen har enda ikke kommen, så jeg har enda håp, men kommer den ikke til i morgen, så tror jeg att jeg fortsatt skal vente LITT med en ny test er typpisk meg, når jeg tester, kommer mensen dagen etterpå -,-!
spireønske Skrevet 15. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2011 DAG 2! uten mensen ! Men med utroli sliten bak i ryggen! Håper ikke mensen kommer lurende! Negativ test i går, venter litt til med å ta en til test! Lei av å bli "lurt", å skuffa
Kaktus_86 Skrevet 15. september 2011 #9 Skrevet 15. september 2011 Jeg har det akkurat sånn nå. Skulle hatt mensen på lørdag og har hverken det eller noen positiv test å vise til nå. Tror rett og slett syklusen tuller. Men HÅPER jo på en positiv test i dagene som kommer. Krysser fingrene for deg også!
monica-->2.pp:) Skrevet 15. september 2011 #10 Skrevet 15. september 2011 Jeg også! Skulle fått mensen på søndag, men har ingen av plagene jeg pleier og få før mensen.. og får negativ test. syklusen min har alltid vert regelmessig, så jeg forstår ingenting. det er så frustrerende! tenker og ta en ny test i morgen hvis mensen ikke kommer, noe jeg håper den ikke gjør lykke til, og håper dere får positiv test snart!
cindy85 Skrevet 16. september 2011 #11 Skrevet 16. september 2011 kan ta litt tid før testene slår ut positivt.Jeg testet meg ca 2 uker etter unnfangelse og testet negativt,selvom jeg hadde masse symptomer som tilsa at jeg var gravid,ble da skuffet og skjnte egentlig ingen ting,ventet 5 dager til og da slo testen ut positivt at jeg var 1-2 uker på vei(clearblue)har aldri prøvd strips da så kan kansje være annerledes. så man bør vel kanskje bare vente litt lenger å ta ny test selvom det virker som evigheter da man virkelig ønsker å bli gravid. Min første graviditet endte med SA så skal begynne å prøve igjen nå,kommer til å ville teste meg så fort jeg kan selvom jeg vet at jeg bør vente litt lenger hvis jeg vil ha positivt svar. Lykke til:)
spireønske Skrevet 16. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 16. september 2011 TYPPISK... i går dro jeg på jobb, gikk på do å skjekka før jeg begynte, siden jeg hadde mensen smerter... var anntydning til litt orange aktig blod i trusa.... faen! i mårrest når jeg våkna hadde det fosset ut... blør nå sinnsykt! fisj! ikke mye behagelig... så ble nokk ikke noe positiv test på meg denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå