titta Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Jeg var hos legen og fikk svar på blodprøver. Innbiller meg at det hun hadde skrevet var at jeg hadde AMH på 13 og FSH på 65. Men etter hva jeg har funnet på nettet høres FSH på 65 helt vilt ut (jeg er 35). Hun sa at prøvene var normale, det var hennes eneste kommentar. Hva tror dere? Kan det ha vært 6,5 eller er det faktisk mulig å ha en FSH på 65 i en alder av 35?
popstar Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Jeg vil tro at fsh er på 6,5. Og det er jo faktisk bra:)) Jo lavere, jo bedre...minns jeg å huske. Og AMH er motsatt. Lavere jo dårligere. Men blås egentlig i de prøvene. Jeg hadde fsh på 16 og amh på 0,3!! De ga meg 1-3% sjanse til å bli gravid, og da ville jeg mest sannsynlig abortere, sa de....men det har ikke hindret meg fra å være gravid 3 ganger på 14 mnd!! Nå sitter jeg her i uke 27 med en liten isci-gutt i magen;)
titta Skrevet 15. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2011 Tusen takk, du har sikkert helt rett. Gratulerer - så heldig du er! (Men det vet du sikkert fra før:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå