Gå til innhold

Brun utflod(?) i uke 8+6??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt? Har hatt det i to dager da, og skikkelig mens-murringer.. er bare litt redd. I tillegg har jeg feber, det har jeg hatt siden i går..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia, var eg deg ville jeg tatt kontakt med lege å søkt litt råd og veiledning der. Dette er ikke for å skremme deg, men det kan være greit at dette blir notert inn i journalen din. Eg er noen dager etter deg og hadde brun utflod her i to dager i helga, men ingen mensmerter. Såg et bankene hjerte her igår så alt var allikevel bra selv om eg hadde brun utflod. Det kan være skjøre slimhinner som gjør at en blør litt, men kommer det mye frisk blod er det klart at dette ikke er et veldig godt tegn. Eg ville snakka med lege og nevn også feberen din. Kan være du bør ta litt febernedsettende, men dette er det kun legen din som skal avgjøre og ikke synsing av meg eller andre her inne på forumet:)

Lykke til og god bedring!

Skrevet

Takk for svar. :) har ikke blødd noe friskt blod i det hele tatt. Men har hørt ifra tidligere gravide at mens-murringene kan komme av at livmora gjør seg klar, at det er en positiv ting. Og at utfloden kan være festeblødning. Men ingenting er jo sikkert... Febern fikk jeg i går, men har nok blitt smitta av 3åringen vår som nettopp har vært syk med feber så tror ikke det har noen sammenheng med graviditeten. Men skal ringe legevakta om smertene ikke gir seg, for det er uutholdelig, får ikke sove... og med feber i tillegg er det kjipt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...