Gå til innhold

Quinny Freestyle XL - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har erfaringer med Quinny Freestyle XL?

Eller som har kjøpt denne selv?

Finner litt forskjellig om vognen på div forum, men vurderer forsøke denne likevel... Er på jakt etter en 3-hjuling, duo, som er vendbar (blant annet).

Lurer spesielt på størrelsen på dreami bagen her? Er det plass til skinnpose i denne, el er den for liten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143576076-quinny-freestyle-xl-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde den til førstemann, men kun som sportsvogn,sittedel.. synes personlig den var noe "klønete" i bruk, veivet liksom alle veier, så hjulet måtte stå låst bestandig, og dessuten tok den mye plass.. helt grei vogn, men solgte den videre relativt kjapt og byttet til Emmaljunga, aldri lurt på hva jeg sku velge igjen etter det;)

Jeg har hatt og solgte etter kort tid. Den tippet, den knirket, var for bred for kassene på butikken f.eks og stoffet er tynt og av dårlig kvalitet. Til tross for 3 hjul hadde jeg problemer på alt annet enn asfalt. Skulle jo tro at den var litt mer brukbar på stier og slikt, men der måtte jeg gi opp.

En bekjent har den nå og jeg har sett på at den har tippet flere ganger med barnet i. Hadde aldri turt å ha den igjen. Hun kan ikke slippe før den tipper.

Så jeg ville så absolutt holdt meg borte fra den!

Hva med å se på Teutonia S3? Modellene fom 2010 er forbedret og tipper ikke. Mye bedre kvalitet enn Quinny. Både stødig, lett og har stor handlekurv.

Ellers finnes Koelstra Latinique. Men mulig den ikke er i salg i Norge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...