Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Noen jeg syns er uhyre rart, fordi jeg tok blodprøve hos legen for en uke siden som var negativ. Mensen vet jeg ikke helt når skal komme, siden jeg hadde en spontan abort 22.august.. Kan jeg juble tror dere, eller er dette en falsk positiv test? Teststreken var lett synlig, ikke noe tvil om at det var en strek der..
Mamma til tre gutter Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 en strek er en strek... gratulerer =)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2011 Ja, får bare krysse fingre og tær for at det går bra denne gangen da. Ellers blir det utredning og det hele...
VinterSol+2 Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 dersom legetesten var negativ, kan det høres ut som om du er gravid nå ja! ville tatt en tur til legen for en hcg-kvantitativ for å være helt sikker, men prøver meg på et forsiktig gratulerer jeg
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2011 Legen ville ha meg inn i neste uke for blodprøve og sjekk siden jeg har mistet tidlig 2 ganger de siste mnd.. Så jeg tenker som så at jeg får se hva den blodprøven sier, så kan jeg heller glede meg om den sier positiv.
MammaMø med to små Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Gratulerer så masse:) Veldig hyggelig å høre:) Ble trist da du hadde SA tidligere i høst. Vi holdt jo til på samme forum da. Blir spennende å følge deg videre selvom jeg hører til på 2.trimester nå! Denne gangen går det bra! Alle gode ting er tre?!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2011 Ja håper virkelig at alle gode ting er 3 :) Er veldig spent på hva som skjer denne gangen. Prøver å tenke minst mulig på det, og leve som normalt sånn at jeg ikke blir helt knust om det ikke skulle gå bra denne gangen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå