Gå til innhold

Gravid etter fjerning av skillevegg


høst11

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som har blitt gravide etter fjerning av skillevegg? Og i såfall hvor lang tid tok det? Jeg fjernet en skillevegg i livmoren i april på Ullevål og gikk med spiral i 3 mnd etter det..For to uker siden testet jeg positivt, men mistet dessverre i 4+4 (nesten som en forsinket mens) Legen på sykehuset sa vi hadde hatt uflaks, han mente at slimhinnene ikke var helt klare ennå med tanke på operasjon...Vi blir raskt gravide så får håpe den sitter neste gang. Legen oppfordret oss å vente en menustrasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ønsket legen at du skulle vente en prøveperiode når du var så kort på vei da du mistet ? Har det noe med fjerningen av skilleveggen å gjøre ? Jeg mistet også i uke 4-5. Ble gravid bare 2 uker etterpå (man er ekstra fruktbar rett etter en SA har jeg hørt ?), og er nå 15 + 3 uker på vei.

 

Lykke til og jeg håper det var greit at jeg svarte selv om jeg ikke svarte på spørsmålet ditt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har vært gjennom en operasjon mente han kanskje at ikke alt hadde grodd seg til, slimhinnene...Noe som kan gi dårlig "næring" hvis det fester seg ved..Litt usikker, men det var det han sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...