Morris Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Ganske sikker på at jeg hadde eggløsning den 5. september. Masse murringer i magen etterpå og er selvfølgelig veldig utålmodig etter å teste med graviditetstest... Men det er altfor tidlig. Likevel har jeg testet med EL-tester i noen dager nå. De har svakt utslag uansett når jeg tester på døgnet. Med førstemann hadde jeg det også sånn før ikm og graviditetstesten ble positiv. Bare lurte på om det er flere som får svake utslag mange dager etter EL?? (eller kanskje det bare er meg som er testoman og ikke klarer la være.....;-))
Babyønske �� Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Svake utslag på el-tester vil de aller fleste få gjennom hele syklusen fordi det alltid er et visst nivå av LH i kroppen.
Morris Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2011 Ok, takk for svar! Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet en stund til ;-)
Mamma2søtesmå* Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Jeg hadde el på lørdag ifølge kalenderen min og fikk knallsterkt utslag på fredag og lørdag på el testene mine, gjorde vårt ypperste fra torsdag til søndag da selvfølgelig:-) på søndags ettermiddag var den negativ igjen og på mandag blankt negativ ikke en strek å skimte, siden el er over. Men i går og idag har jeg hatt svake rosa streker ( går fint sn å se dem men de er mye lysere i fargen. Jeg har hørt at hvis du får gjevne positive utslag frem til når du skal ha mensen så er det et veldig godt tegn, testene fanger opp både el hormoner pluss st østrogen stiger rundt el og når et egg har blitt befruktet, så jeg håper st mine el reagerer på østrogenet som har begynt å stige fordi jeg et egg har blitt befruktet! Men kroppen gjør jo som den vil til tider og man kan aldri vite hva det helt er:-S! Eneste jeg stusser over er da hvorfor jeg får så tydelige negative tester for så plutselig virker det som dem gir utslag på noe igjen? Jeg er nok en testoman jeg også:-D
Maya86 Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Ikke for å ødelegge noe håp, men jeg hadde det samme i forrige syklus. Helt blank dagen etter el, og så en uke etter på og dagene frem mot ikm var det en strek igjen. Men var desverre ikke gravid. Jeg er også testoman, derfor er det godt vi har billigtester så vi ikke svir av mange hundre kroner hver syklus. ;-) Lykke til. Håper det er en liten spire hos dere.
Mamma2søtesmå* Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Hehe ja det hadde fort gått et par tusen:-D f så dyrt for alt det der' takk Gud for billigtestene:)!
Morris Skrevet 16. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2011 Da velger jeg å beholde et lite ekstra håp frem til ikm Mamma2søtesmå* ;-) Godt å høre at det ikke bare er jeg som tester i vei igjennom syklusen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå