Gå til innhold

Jeg er 26 år og har hatt sex med 20-25 stykker,

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke. Er selv 30 år, men ser jo at sex har blitt mye mer "hverdagslig" og "ikke så nøye" for de som bare er 4-5 år yngre enn meg. Trur 20-åringer i dag lett er oppe i 30-40 sexpartnere, fordi samfunnet har blitt så seksualisert, og pga massivt press på jentene spesielt fra guttene, men også press fra media og ikke minst venninner. Syns det er veldig trist, og håper å lære mine barn bedre verdier, selv om venner og media er mye viktigere for tenåringer enn hva foreldrene syns...

Jeg er usikker på mitt eget antall, slutta å telle når jeg var oppe 24 eller så. Har nok hatt sex med ca 35 stk; hadde kun 2 forhold på ca 6 mnd før jeg traff drømmemannen når jeg var 26 år. Er godt gift med denne drømmemannen i dag, og er sjeleglad for at jeg har rast fra meg og vet at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Veit at mannen min også har kosa seg verre i ungdommen før han traff meg, og syns det er kjempebra!

Fortsetter under...

Omtrendt det samme her som 13:47, ikke 35 her da, men ca 20-25 partnere fra 15år til jeg var 25år, bortsett fra noen få faste forhold var de fleste kortvarige elskere som jeg fort ble trøtt på for å si det sånn. Jeg var rastløs, men glad i sex, så hvorfor ikke når man er fri og frank?

Har ingen problemer med å holde meg til en partner, had samme siden jeg var 25år, er i 30årene nå og lykkelig gift med mr. right som tok meg med storm og som jeg aldri har gått lei av :-)

Er vel endel, men ikke veldig mye heller...

Har egentlig ingen formenig om det. Ganske normalt tenker jeg.

Nå er jeg 2 år eldre enn deg og har hatt sex med rundt et dobbelte da, og skammer meg ikke over det. Hvorfor lurer du?

Annonse

Det er vel en del, men spiller det noen rolle? :) Jeg er 23 og har hatt 11 stykker. Har vært seksuelt aktiv i drøyt seks år, og vært i forhold ca fire og et halvt år totalt. Synes i grunnen det er ganske ok. :) Angrer kanskje litt på noen få, men det plager meg overhodet ikke. Jeg har hatt mye bra sex og noe elendig. Det gode har jeg lært av og det dårlige har jeg ledd av. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...