Gå til innhold

TATTOVERING. Noen som har tattovert seg hos Noi, 1969 tattoo?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har sett på siden hans og han er utrolig dyktig synes jeg. Noen som har tattovert seg hos han? Erfaringer?

Saken er at jeg ikke er helt sikker på hva jeg vil ha. Har lyst til og finne en tattovør med litt tid og som kan hjelpe meg litt. Synes mange tattovører er så stressa og lite innteresert. Har fire tattoveringer og ønsker meg nå min femte på overarmen. Jeg synes blomster er veldig pent og jeg vil denne ganger ha noe med farger. Har noen ideer. Alle mine tattoveringer betyr noe spesiellt for meg. Denne gangen er jeg mer ute etter noe jeg bare synes er pent eller kult. Men føler meg nesten dum når jeg sier det til folk for nå SKAL jo liksom alle tattoveringer ha den og den betydningen, meningen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av mine tattoveringer betyr en dritt. Det er kunst! :D

Det viktigste for deg er jo å finne litt ut av hvilken stil du vil gå for og velge artist ut fra det.

På 1969 sitter det to herremenn Noi og Tony og en dame som heter Astrid + lærling.

Noi er jo veldig flink, men spesialiserer seg på orientalsk tattoo og det kan jø være spennende når en vil ha noe floralt om en liker denne stilen.

Tony er old school tattovør og veldig dyktig innenfor sin sjanger, men jeg har andre favoritter som f.eks Pero på Lucky 7 om en skal ha old school.

Astrid er jeg usikker på da jeg ikke har sett noe særlig av hennes arbeider.

Masse dyktige tattovører i Norge nå! :D

Liker du realistisk i farger må jeg få annbefale Nick på Lucky 7 classic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så masse flotte tatoveringer! Har desverre ikke erfaring derfra, så hvordan han er vet jeg ikke, men ta en tur innom der og snakk med han, så finner du raskt ut om han er en trivelig kar som kan gi deg det du ønsker.

 

Har også erfaringer fra lite engasjerte tatovører, men også noen veldig flotte og bemøtende, er viktig at man er å nett med den som skal lage store og permanente kunstverk på kroppen.

 

Dette med at alt skal ha så stor betydning osv tror jeg ble ekstra fokus etter Miami ink o.l program dukka opp på skjermen. Tatoveringer skal liksom være dypt betyddningsfulle, man må ha en fantastisk historie og vært med om drastiske livsendringer som skal speiles i tattooen. Blablabla. Ta den tatoveringa du har lyst på, so what om det "bare" er fordi du synes den er kul?

 

Lykke til, og kom gjerne med en oppdatering etter du har vært innom der.

 

Tror jammen meg jeg skal ta det studioet med i vurderinga når jeg skal ha min neste tatovering. Har egentlig sett meg ut en jeg liker stilen til, men vi får se:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle mine tatoveringer er av Astrid. Hun er superdyktig! Hun har tatovert 1/2 sleeve, pluss noen andre på meg og hun er veldig flink. Og nøye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noe av arbeidet hans "live", og han er utrolig dyktig! Fantastisk fargebruk, ulikt noe jeg har sett før.

 

Jeg var innom da jeg planla den forrige tatoveringen min, men det var ikke helt det jeg var på utkikk etter. Jeg tenkte på å tatovere leggen, og det innebar litt for mye "tar det som det kommer" for min smak. Sier på ingen måte at det er noe feil eller uprofft med det, bare jeg som liker å ha konkrete ting å forholde meg til. :-) Han kunne ikke gi konkret pris eller tidsaspekt, det virket som at arbeidet ble til mens han holdt på. I tillegg spesialiserer han seg på orientalsk, og jeg var usikker på om det var det jeg ville ha. Håper jeg ikke høres negativ ut, for det er jeg ikke. Det var som sagt bare ikke min greie. Høres jo ut som at det kan passe deg, da!

 

Jeg endte opp med å gå til Jimmy Duvall - han er også veldig dyktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig og høre at du fårstår meg litt da! Føler liksom at nå skal alle tattoveringer handle om barnet ditt eller en du har mistet... Kanskje rekker jeg og gå innom i morgen, håper det. Hvist ikke må jeg vente til uka. Men skal oppdatere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel pga at jeg har møtt en del arrogante og småsure tatovører opp igjennom.

 

Spennende! Nå fikk jeg veldig lyst å tatovere meg igjen NÅ, men har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre helt, har noen idèer, men det er så vagt og skiftende at jeg må vente. Har dessuten litt gammelt som jeg holder på å gjerne og noe som skal dekkes, hadde håpa å slå alle fluer i èn og samme smekk, men det blir dyyyyyrt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...