Gå til innhold

Advarsel mot Guthy Renker!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså de som selger Sheer Cover osv.

 

Jeg fikk ikke betalt fakturaen til rett tid og snakka med en kundebehandler der som ga meg et beløp å betale. Jeg betalte det beløpet, men de sender meg purregebyr fordi jeg hadde betalt for sent. Jeg har sagt til dem at jeg har det svart på hvitt ang. beløpet jeg skulle betale og jeg har alt på min side, men de gir seg ikke!

 

Handle ikke Sheer Cover! Dårlig sminke og useriøst firma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dårlig erfaring jeg også..skulle bruke angreretten og sende noe i retur og måtte purre flere ganger for å få tilbake pengene mine. De påstod pakken ikke var kommet frem til de, mens når jeg sjekket med posten så var den det..ikke helt orden i systemet sitt tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Det skal jeg gjøre! Er faktisk ikke snakk om mer enn 40 kroner, men det er en prinsippsak at jeg nekter å betale det gebyret når de har rota til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor handler du sminke på tv-shop når du ikke en gang har råd til å betale hele fakturaen til rett tid?

 

Du har deg selv å takke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt fin råd til å betale den jeg, men enkelte ganger kan det skje ting som gjør at å betale regninger ikke kommer først. Og når de sier en sum kan de ikke gjøre om på det etter jeg har betalt så kjeften på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg antar du ba om å få delt opp betalingen, så da må du regne med gebyr for det. Det er ikke gratis å få betalingsutsettelse.

 

Utrolig dårlig språk på deg. Ber vel ikke andre holde kjeft når man ytrer seg om noe i plenum...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...