Gå til innhold

700 kr frem til tirsdag?


jordbærsjokolade

Anbefalte innlegg

Har pølser, kyllingfilet, flere poser meg frosne grønnsaker, ris, pasta, posepotetstappe (æsj), tomatsuppe, noen laksefileter, torsk, fiskepinner mel og sånne ting + at jeg har grove tortillaer + pitabrød + salsa

 

Går greit eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 stk:)

 

ikke noe krise altså, men har ikke lyst til å bruke av sparekontoen. Er vel mest redd for lørdagskosen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo allerede middag nok til 4 dager hehe :)

 

Sett deg ned og fordel alt til forskjellige middager og skriv en suppleringsliste, gå gjennom skuffer og skap fr å se hva du har av tørrvarer. Trenger ikke ha noe super dyr middag på lørdag, hjemmelagd pizza kan du lage for en hundrelapp, evt bruke tortillaene osv til taco.

Trenger jo heller ikke sløse vilt med pengene til lørdagsgodt;) Gå på europris/nille og kjøp poser der som kan deles opp. Kanskje dere har nok ting i skapet til å lage muffins eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig an på dere, hvorvidt det lar seg gjøre.

Her bor det tre voksne og ett barn. Jeg storhandler ca. 2 ganger i måneden, handler inn alt av middag osv for minst 14 dager fremover. Eneste unntaket er varer som har kort holdbarhet eller som ikke kan fryses ned. Det handles inn ved behov. Ved storhandel bruker jeg rundt kr. 2.000,- ett sted. Jeg merker fort på lommeboka om jeg ikke gjør denne storhandelen, da blir butikkturene gjerne oftere og derav mer pengebruk. Synes det er helt topp å kunne ha mulighet til å storhandle (er ikke alle som evt har plass eller fryser til det). Så dette er absolutt å anbefale hvis man har mulighet!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...