Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det finnes mange fine sjeler her inne, som bare ønsker å bli spådd :) men så har du dem som ALDRI gir seg, og som kommer med stygge kommentarer både til meg og de andre som spår her. Dette gidder ikke jeg å bruke energi på. Fortsetter dere sånn så vil dette forumet bare inneholde spørsmål aldri svar. Alle som spår forsvinner.

Beklager til dere fine sjeler som ikke har fått svar fra meg. Noen må bare ødelegge for andre her inne.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143575773-tar-meg-en-pause/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh,det var trist å høre..eg e så ny her,så eg vet jo ikke helt ka det går i..men har forstått at det til tider kan være veldig slitsomt for dere og at noen som du sier kommer med stygge kommentarer når dere faktisk er her for å hjelpe...dere har hjulpet så mange til å se mer positivt på livet og gitt dem nytt håp slik at de ikke gir opp..dere er FANTASTISKE spør du meg...håper du kun trenger å samle deg litt,og at du snart er tilbake hit:)

En varm klem fra meg:)

det er som jeg lærer barna mine: har du ikke noe fint og si det så hold det for deg sjøl... jeg er kjempe nyskjerrig her inne og synes dette er spennende og er så gla for alle svar. dumt at noen kommer inn bare for og ødelegge... lykke til videre :) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...