Gå til innhold

Vurderer å nattavvenne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det gjør meg litt trist også! Helt tåpelig, jeg vet, for nå er jeg sliiiiiten og trøtt. Hadde håpet at hun ville avvenne seg selv, men nå nærmer hun seg 8 mnd og det er heller mer tull om natten, enn mindre. Vi trenger å sove hele natten igjennom begge to, men kjenner at jeg på en måte ikke vil gi meg også. Da er det liksom over og ut for alltid med vår nattekos. Hehe.. Jeg skal jo ha flere barn med tiden (om jeg er så heldig - og amming går fint), så får forhåpentligvis oppleve det igjen, men tulla er jo første gullklump, så føles litt spesielt enda. Andre som føler det sånn? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp sluttet for en ukes tid siden og syns det var veldig trist! MEN nå sover han fra kl.19 om kvelden til kl.05:30 om morgenen (håper han etterhvert vil sove litt lenger om morgenen), og det er fantastisk deilig å sove en hel natt uten at jeg må våkne mange ganger for å gi ham pupp.

Og en ting mammaen min sa til meg som jeg syns trøstet ganske godt var:

"Bare vent... det er ikke så veldig lenge til han kommer tuslende om natten og spør om han kan få sove med mamma og pappa!" :)

Skrevet

Ammer du mye på natta da? Skjønner hva du mener. Jeg har ikke avvent mine jeg, er mer fan av å la de styre dette selv siden det har funket for oss. De har begge gradvis sluttet av seg selv, og de gangene de av og til våkner så gir jeg pupp hvis de vil ha det uten at det har gjort noe (ammer ikke den eldste nå lenger da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...