Gå til innhold

Sirkus Arnardo går i minus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan aldri tenke meg at det er fordi de har dyr at de går i minus, heller at det er svindyrt!

Syns det er koselig med dyr på sirkus jeg, og ikke misnt gøy og se hva de kan. Tviler på at mine barn hadde gått på sirkus hvis det ikke hadde vært dyr der

Hvis dere er så motstandere av sirkus med dyr; sjekk ut Sirkus Zorba. Direktøren er en ung jente, og de har masse forskjellige dyr som demonstrerer triks. Katter, hester, hunder, geiter, esler ... Altså ingen eksotiske dyr som løver, tigre og elefanter ;)

Øh.. du synes det er koselig med dyr på sirkus?? Si meg - hvilken planet du kommer fra??

Dyrene holdes i små bur, tvinges til å gjøre kunster, sparkes og slås - og du synes det er KOSELIG???

England og Peru har nylig innført lover mot hhv elefanter og ville dyr i sirkus, og Norge burde gjøredet samme!

HI

Syns ikke akkurta det så ut som de dyrene vi så på sirkus hadde det så ille. Alle var glader og livlige.... Har ikke vært mange ville dyr på de sirkusene jeg har vært på.... Men fint, du engasjerer deg i dyrebeskyttelsen jeg for andre ting...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...