Gå til innhold

Legger ting oppå ansiktet sitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er helt ram på dette; uansett hva slags leke det er, så skal den ligge OPPÅ ansiktet.. Ikke inni munnen, men rett oppå fjeset mens han ligger på ryggen.. Hvorofr gjør han dette?? Ser jo bra morsomt ut, hehe... Det kjedelige er at vi har måttet slutte med koseklut/kosedyr i senga for han legger alt over ansiktet og leker så mye at han blir lys våken igjen :P

Nå ligger han på gulvet med en diger lekebanan, og gjør sitt beste for å stable den oppå fjeset.. Også ligger han bare der, med armene rett ut.. Hva er det egentlig han driver med?? :) <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, ser han for meg der han ligger med den store lekebananen :-)

Goo'a her gjør ikke akkurat det, men når hun skal sove har hun blitt helt avhengig av å ha noe over ansiktet, dvs vi bruker tynn gassklut slik at hun får puste. Kanskje litt av den samme greien, selv om jeg ikke helt vet hvorfor de har dette behovet? Nærhet, trygghet...?

Skrevet

Min sørste pluttelutt gjorde dette med dyna når han skulle sove fra han var 5 mnd til 7. Endte med å slutte med dyne og gå over til helseteppe i den perioden, heldigvis var det sommer :)

Kanskje det er den beste måten han utforsker ting på rett og slett :)

Skrevet

Hihihi!

Jeg må le litt, HI!

Tror dette er veldig vanlig. Begge gutta mine har også hatt det med dette. Gnu ting inn i ansiktet.

Det er nok en periode som mye annet.

Enn så lenge må du ta masse bilder.

Tenk så flau han blir hvis han velger å konfirmere seg og ho mor drar fram bildene fra "den perioden du stablet ting oppå ansiktet" og viser det frem foran hele festen.

:o)

Skrevet

Hehe, skjønt å bare ligge helt i ro med armene rett ut, samtidig som han har en banan i ansiktet:p

Har merket når småen her blir lagt i vognen for daglurene sine, at hun drar dynen over ansiktet.. Men den ligger ikke direkte på huden, den ligger hult til sånn at hun får puste. Jeg tar den vekk fra ansiktet hennes når hun har sovnet:)

Skrevet

Ja det er litt dumt, for gutten fant tydelig trygghet i kosekluten sin i et par uker, før han plutselig begynte med denne uvanen å plassere ting midt oppå eget ansikt... Han begynner nemlig å sprelle med beina om han får kosekaninen eller kosekluten oppå ansiktet; når han skal sove liker han å ha noe løst inntil ansiktet mens han ligger på siden, men som sagt ikke midt oppå fjeset, mens han ligger på rygg... Så hvorfor han gjør dette aner jeg ikke :)

Haha, ja i konfirmasjontalen skal han hvertfall få høre hvordan han de første 3 mnd av sitt liv nektet å slippe mammas pupp uten at det ble hylgrin; PAY BACK TIME!!! mohahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...