=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Hadde litt brunt blod i truseinlegget i går - tegningsblødning? I dag tidlig kom det rikelig med blodslim når jeg tørket meg. Er det noen som har gått med sånn blodslim i mange dager, eller kan det bety at fødselen er like rundt hjørnet ?
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Kan jo ikke være det ) Men lykke til uansett!! Du er jo ikke langt unna uansett Hold oss oppdatert!
miepia30 Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Jeg fikk blodslim og rier mandag for 9 dager siden. Riene stoppa. Sliminga fortsatte noen dager. Alt er over nå
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 14. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2011 Æsj, så kjedelig! Vet jo egentlig at det bare er å smøre seg med tålmodighet, de kommer jo når de kommer. Men klarer allikevel ikke å unngå å lete etter tegn Er nesten litt komisk!!
09+11+15 <3 Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Min forhje fødsel starta med blodslim. Etter slimproppen gikk så fødte jeg ca 36timer etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå