Gå til innhold

Hur många dagar kvar 14 september

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dager igjen.

Og det som har vært av action i magen har roet seg HEEEELT NED.

Akkurat nå føles det som at hun ikke kommer før til jul...

Og de som har termin etter meg har begynt å få sine småttiser...

VIL OGSÅ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28 dager igjen, har ikke gjort klart noe egentlig, men har alt jeg trenger etter førstemann ett eller annet sted ;) Kanskje begynne forberedelser snart, men har en jobb og en toåring som krever all energien jeg har. Får sikkert gjort klart litt mer når permisjonen starter:)

Skrevet

23 dager igjen til termin. Hodet er festet og alt er klart her hjemme så nå skal hun bare komme! Skal snart på dagens 2 jordmorkontroll :-)

Skrevet

forhåpentligvis ingen dager igjen! -3 dager, og håååper det bli i dag!

Skrevet

11 dager igjen - men har ingen hast; når barnet kommer, så kommer er det jo kommet for å bli resten av livet mitt... Så jeg nyter heller de siste dagene av graviditeten til fulle, ikke minst nyter jeg permisjon på andre uka; gled dere, dere som jeg ser teller ned til permisjon, for det er helt fantastisk deilig!

Skrevet

17 dager! Har litt vondt i dag, slags nedpress vondt... Håper det modnes godt ;) Begynner å bli klar for bebis :D

Skrevet

har 38 dager igjen! :) Tiden går fort, og det er bra, for det begynner å bli tungt nå! Har et lite håp om at han vil komme før tiden.. Min mor og hennes søstre har alle fått tre-fire uke før!

Skrevet

40 dager igjen her.. Offisielt Høygravid ;p

Skrevet

19 dager, og kjenner jeg vil ha gullet ut!!

Skrevet

7 dager! En uke... Men det kan jo skje når som helst, så jeg er noe utålmodig og småstresset. Alt er klart her, så det er bare å komme <3

Skrevet

Har 43 dager igjen. Og har for fullt fått bekkenløsning :( Håper det gir seg litt så jeg slipper å gå med det resten av tiden.

Skrevet

Har termin I DAG!! :) ..men det ser ikke ut til at det faktisk blir i dag, da. Jaja, vi får se .. Gleder meg uansett!

Skrevet

-8 dager :/ syns han kan komme nå...

Skrevet

54 dager til termin, 44 dager til KS :)

Skrevet

54 dager igjen her også, 14 dager igjen til jeg er høygravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...